Jamsan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 faen åss.. Det må bli ekstra konsert!!! Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Etter over 4 timer sitter jeg nå med 1 billett til AC/DC under "Mine Ordre" på billettservice.no.. Ulempen er at det står "Status: Avlyst". Vurderer å sende en mail med teksten "Du står nå i kø" til billettservice hvert 5. minutt fram til 18.februar. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bekymrer meg at det fortsatt er kø på billettservice. Beviser at det fortsatt er mange innbitte fans der ute å konkurrere mot. Lenke til kommentar
akamond Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bekymrer meg at det fortsatt er kø på billettservice. Beviser at det fortsatt er mange innbitte fans der ute å konkurrere mot. Ja, f.eks meg....Har fortsatt ikke gittopp.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Sikre kilder sier meg at trojanere herjer på billettservice. Hadde vært lurt om alle bare venta en tre fire dager med å gå inn der. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er altfor dårlig av billettservice å ha en slik elendig tjeneste. Jeg har vært der hvert eneste minutt siden 0700, har jeg billett? NEI Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Aftenposten har en konkuranse: http://oslopuls.aftenposten.no/musikk/article86184.ece. Er jo lov og håpe Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bilettservice.no er tidenes mest latterlige tjeneste. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvor lenge har egentlig Billettservice solgt billetter? Etter det jeg vet er det svært lenge, og til svært mange minst like store arrangement. Det er jo helt latterlig at de ikke ennå har klart å lage et stabilt system. Det må da gå an i år 2008 å kunne utvikle et stabilt og funksjonibelt køsystem? Greit nok og forståelig at man må stå litt i kø, men når selv ikke dette fungerer som det skal er det noe riv ruskende galt med hele Billettservice. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Trist for de som ikke har fått billett. Systemet suger bigtime! Leser på VG.nett at det var utsolgt etter 70 minutter, men sannheten er vel at denne konserten var utsolgt før billettsalget startet. De som ikke har billett kan nok allikevel håpe! AC/DC er ikke et lite møkkaband som gjør alt for penger, og når 23000 billetter rives vekk i lille norge er det nok en bittenliten sjangse for at de kommer igjen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Etter over 4 timer sitter jeg nå med 1 billett til AC/DC under "Mine Ordre" på billettservice.no.. Ulempen er at det står "Status: Avlyst". Vurderer å sende en mail med teksten "Du står nå i kø" til billettservice hvert 5. minutt fram til 18.februar. Samme her.(Bortsett fra at jeg har 4 billetter der.) Drev på i en time, men det var visst ingen match for billettservice sine elendige sider. Endret 13. oktober 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg som skulka en time for å komme gjennom møtte senere opp på skolen for da å finne ut at en fyr hadde kommet gjennom på telefon(!). Trodde ærlig talt det var større sjanse å bli truffet av lynet her jeg satt med både telefon og pc enn å faktisk komme gjennom med telefon. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Må bare få sagt at det er et helt rævva "kø"system på billettservice, når jeg hører om folk som har logget inn kl 10 og fått tak i billetter, mens jeg som satt der siden kl. var 8 ikke fikk en dritt. Hele prinsippet med kø er jo at de som er først får først, de som kommer sist får sist (eventuelt får ingenting). Endret 13. oktober 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Craap Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan jo bare hive meg på klagekoret : ( Var klar kvart på ni, og kom inn klokka 10. Fikk bestilt to billetter, OG betalt, men så får jeg bare en feilmelding. Prøvde å komme inn på nytt helt frem til lunch uten hell. God damn it! Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 acdc.com har fortsatt reserverte billetter tilgjengelig! Det koster $ 40 å registrere seg, så får du en reservasjonskode til billettkjøp, maks 2 billetter per bruker. Selve handelen går via billettservice, men det gikk knirkefritt for min del hvertfall. Bestilte nettopp 2 stk ståplasser derfra, så det er fortsatt håp for dere andre Lenke til kommentar
boogiesg84 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ekstrakonsert? nja...kanskje til sommeren! Folkens...Fanclub billetter er tingen...jeg og 4 andre fikk kjøpe to billetter hver nå i 14 tida. Gikk tregt pga jævla billettservice, men funka supert Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Visste allerede i går at jeg hadde 5 billetter reservert. Kjekt å slippe alt stresset med å bestille det selv. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Folkens...Fanclub billetter er tingen...jeg og 4 andre fikk kjøpe to billetter hver nå i 14 tida. Gikk tregt pga jævla billettservice, men funka supert Jeg ble tipset om det samme. Det lønner seg å være offisiell fan.. *host* Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan jo bare hive meg på klagekoret : ( Var klar kvart på ni, og kom inn klokka 10. Fikk bestilt to billetter, OG betalt, men så får jeg bare en feilmelding. Prøvde å komme inn på nytt helt frem til lunch uten hell. God damn it! Har du betalt, da har du billetter. Skjedde med meg til Springsteen på Valle Hovin. Da fikk jeg plutselig dobbelt opp med billetter. BTW, jeg sitter her med 7 billetter til AC/DC :D Stilte opp i kø utafor Spektrum. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Og du trenger alle 7 billettene eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå