Firkantbar Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Jeg har hørt rykter om at Al quaida har planer om å bombe Telenor arena den 18. februar! Dersom det er noen som ikke vil dra, men har fått billetter, så skal jeg se hva jeg kan få gjort med billettene dine! Endret 13. oktober 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Billettservice er tragisk, samme leksa hver gang. I dag var jeg heldig. Om ikke lenge så er det samme greia igjen, for Metallica annonserer veldig snart europa-datoer. Synd at det ikke finnes et alternativ, kan da ikke være så vanskelig det? Endret 13. oktober 2008 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 håper det er egne billetter til fanklubben. har sittet i kø en evighet her Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg fikk NÅ kl 11:32 kjøpt 2 ståbilletter... Prøver å kjøpe 2 til nå... Lykke til, det er fortsatt ledige billetter tydeligvis Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Billettservice has screwed me once again. "Enorm pågang, serverne brøt sammen!" står det på vg.no.. Bryter ikke serverne ALLTID sammen!? "- Det er ytterst sjelden at sidene våre går ned. Det er knapt jeg vet om at sidene har gått ned i nyere tid, sier Orseth." Endret 13. oktober 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Hvis noen er verdens snilleste person. Så kjøper jeg 1-4 billetter Hilsen gråtene menneske PS: I tillegg til betaling kan jeg gi bort gratis 50 Gillette fusion barberhøvler til verdi av 3400kr Endret 13. oktober 2008 av Spansknerden Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fikk valgt billett og lagt inn betalings info jeg og, men da tryna jo selvfølgelig det fantastiske systemet til billettservice etter at jeg hadde trykt ok. Nå er det heldigvis ikke verdens undergang at jeg ikke får med meg den konserten her selv om det hadde vært morro, men må jo være utrolig surt for de som er hardcore fans og opplever noe av det samme. Er jo smått utrolig at billettservice ikke klarer å utvide systemet sitt på en måte som hvertfall gjør det "fair" når det gjelder kø-ordningen. Når man da hvertfall kommer gjennom og får lagt inn betalingsinformasjon så burde ikke det amatør-opplegget her ødelegge. Vel,vel ! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jo, husker Metallica i 2003.. Nesten ingen jeg kjenner som kom inn, men en kom heldigvis inn og fikk tak i 6 billetter. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=527241 De får det til å virke som om det er helt sykt at serverne gikk ned. De visste jo at det ville skje, så hvorfor ikke forberede seg på forhånd? Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 "Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling." Etter 213 minutter i kø.. Men bestilling av billetter til andre konserter går helt fint. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvorfor kjøres ikke en så attraktiv konsert på Valle Hovin med 35-40 000 tilskuere? Valle Hovin? I februar? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Samme fikk eg Heldigvis satt mamma heime, og fekk bestillt! Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Klarte selvfølgelig å forsove meg i dag, våkna halv ti, står enda i kø for å komme inn på siden. Alt håp er vel ute nå.. faen. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Han far fikk ordnet seg billetter^^ ahhhhh okey still dere i kø dere som vil ta på handa mi som ringte og fikk bestilt og still dere i den andre køen dere som vil se Ac/Dc billettene skinnende inni en høy security glassboks med to securitasvakte og noen innleid fra norsk spesialstyrke. Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 11:40 : Ståplassar utseld. Eg fekk ikkje tak i. Stått i kø i tre timar for å koma inn, og så er det ikkje ledige billettar. Når eg skulle sjekka om det fanst ledige sitjebillettar, vart eg hiven sist i køen igjen. Når eg ser at Billettservice går ut i avisa og seier at "noko slik har aldri skjedd før", vert eg eitrande forbanna. Dette skjer kvar einaste gong eit stort namn kjem til Noreg. Billettservice, som skal vera nummer 1 i sal av arrangement, maktar ikkje eingong å få tak i eit system som klarer å tena dei vitjande. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Klarte selvfølgelig å forsove meg i dag, våkna halv ti, står enda i kø for å komme inn på siden. Alt håp er vel ute nå.. faen. Samma her.. Fatter virkelig ikke hvordan jeg klarte den bragden der, gitt.. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) SORRY! Det klikka :s Har ikke 2 billetter allikevel... Tror kanskje jeg venta for lenge... Var i beste mening... Endret 13. oktober 2008 av thesinner Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har hørt rykter om at Al quaida har planer om å bombe Telenor arena den 18. februar! Her tror jeg Al quaida sparer pengene, for dette vet de at AC/DC greier helt på egenhånd;) Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bah... Nå begynner jeg å bli drittlei av å prøve mer... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 :: Hater Billett"service"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå