Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009

sdf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen for et jævla møkkaselskap billettservice er. Kom igjennom med bestillingen, gikk til betaling, skrev inn kort nummer, bank id, hele den greia der.. Så gikk den tilbake til den kø greia, lasta leeeenge.. Nå står det plutselig 'avlyst' på min konto på billettene.

Velkommen til klubben.

Lenke til kommentar
Eg har 4 billettar, ståplassar ofcourse.

Det er mange tusen som har billetter, men det som er interessant akkurat nå er _når_ du fikk billettene dine. Det er mange som ennu sitter i kø og håper på mirakler, så det hadde vært flott om de som faktisk kom igjennom kunne si når dette hendte.

Lenke til kommentar

argh.

serveren gikk ned mens jeg betalte. fikk aldri noen bekreftelse. kan ikke se om beløpet er trukket.

nå kommer de opp under reservasjoner med statusen "avlyst".. dette er til å gråte av.

til de som fikk erroren om nettleseren sin: til neste gang kan det være lurt å åpne for cookies, etc. det funket i hvert fall her etter at jeg gjorde det.

Lenke til kommentar
Eg har 4 billettar, ståplassar ofcourse.

Det er mange tusen som har billetter, men det som er interessant akkurat nå er _når_ du fikk billettene dine. Det er mange som ennu sitter i kø og håper på mirakler, så det hadde vært flott om de som faktisk kom igjennom kunne si når dette hendte.

10.07

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...