thomassit0 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Hmm. Jeg kom igjennom, etter at siden gikk ned flere ganger i prosessen. Har nå ventet i 10-15 minutter på å få bekreftelse på at det er gått igjennom. Skulle egentlig tro de kunne tatt seg råd til bedre servere når de tar 35,- i gebyr per billett. Endret 13. oktober 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) 4 billetter i boks her:) Var noen nervepinende timer med venting:S Endret 13. oktober 2008 av Mr.Dahl Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 om tre dager er det ledig, mange som har reservert for mange. Så klokka 9 om tre dagerprøv igjen. En annen ting er å true svartebørshaier med politiannmeldelse hvis de ikke selger til normal pris Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kommer de uavhentede billettene på torsdag? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kom inn nå ja, men her var det bare tumble weeds.. Virker som at det er tomt.. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Faen jeg forsov meg... Står i kø på billettservice nå... Helvete.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har ikke fått tak i en dritt, takken for å sitte her siden kl 8. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tenk nå på hvor mange som booker for seg selv og alle kompisene, og så har kompisene også booket til seg selv og alle kompisene. Da blir det masse billetter til overs om en ukes tid. Lenke til kommentar
Janmayen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 alle vill ha, men hater idiotiske systemet som billettservice bruke dei skulle nesten blitt anmeldte fAr A lure folk til at systemet funke http://jussbloggen.no/2008/anmelder-billet...etter-acdc-rot/ LOL Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Mtp. hvor mye folk er villige til å betale for en AC/DC-billett, vil nok mange av billetten legges ut på svartebørs i stedet for å levere tilbake... Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Haha. Anmeldelse, TJ-nome Endret 13. oktober 2008 av -MK- Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 No fekk eg Arrangementet du ønsket er ikke tilgjengelig på intenett for øyeblikket So, eg gjev upp for no... Fær prøva meg i utlandet elder meir seinare. Elder kaupa av nokon andre for innkaupspris. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hehe Anmelde ja det er ikkje den verste ide-en men vill ikkje hjelpe meg i A fA billet likavel (btw engelsk tastatur har ikkje A ) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Så ut som jeg kom gjennom en gang, men så gikk ett eller annet til helvete og jeg den ville ikke lenger. Kom aldri til noen betaling eller noe. Nå er det ganske tydelig at det er utsolgt både på stå og sitteplasser. Rett og slett et elendig system. Får se om det er mulighet for å skaffe seg billetter på annet vis. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nå har fattern kommet gjennom 3 ganger. Hvorfor i helvette gjør ikke jeg det? har sitti her i 3 timer FFS! Har en liten anelse om at det er helt random. Køsystem shmøsystem. Blow it out yer ass, bilettservice! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hva er folks erfaring når du har kommet inn men for beskjed om å prøve igjen om et par minutter? Hvor lang tid tok det før det funka? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Faen for et jævla møkkaselskap billettservice er. Kom igjennom med bestillingen, gikk til betaling, skrev inn kort nummer, bank id, hele den greia der.. Så gikk den tilbake til den kø greia, lasta leeeenge.. Nå står det plutselig 'avlyst' på min konto på billettene. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er vel mer eller mindre bragt til rette at arrangementet er utsolgt nå? Nekter likevel å gi opp før jeg ser UTSOLGT lyse mot meg med mine egne blodskutte øyne... Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har faat 4 billetter =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå