sdf123 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Tviler på det, dem har vel et tett turne program. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tør vi håpe på en ekstrakonsert? Tviler veldig sterkt på at det skjer... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tru det ikkje blir ekstrakonsert.... UEEH me want my ticket... kanskje eg klare A skaffe meg billet i 5 tiden sAn eg gjor med Metallica (avbestiling billet ) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Faen, loadebarene jeg har oppe jobber seg oppover for så å hoppe tilbake som en jævla bumerang. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ingen fler ståplasser, men det er fortsatt sitteplasser Får vel satse på at alle står i kø til ståplasser, sånn at noen av oss får lurt oss inn på noen sitte plaser. Men det begynnerå se stygt ut nå Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nå har den stygge loadbaren gått tilbake minst 5 ganger hver gang den har vert helt på slutten. Nå gidder jeg ikke mer. Lenke til kommentar
picori Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 qtre£324525 Nå skal det trøstespilles KOTOR Fy faan så skuffende, logget på kl 8 i dag, og kom inn relativt tidlig bare for å bli bitchslappa av en eller annen jevla sikkerhetsadvarsel, får så å bli slengt bakerst i køen!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ingen fler ståplasser, men det er fortsatt sitteplasser Får vel satse på at alle står i kø til ståplasser, sånn at noen av oss får lurt oss inn på noen sitte plaser. Men det begynnerå se stygt ut nå ja jeg fikk ikke kjøpt 1 ståplass nå, men fikk kjøpt 2 sitteplasser nå.. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 jeg hater den loadbaren. når det er 2mm igjen, hopper den nesten helt tilbake. RIOT OF VIOLENCE! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=527241 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fy faen, loadbaren har vært på 85-90% i tre kvarter nå, og plutselig faller den tilbake til 0. Jævla drittsystem, jeg kan ikke få sagt det nok nå. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nå har den stygge loadbaren gått tilbake minst 5 ganger hver gang den har vert helt på slutten. Nå gidder jeg ikke mer. Kunne vi ikke like greit fått popup med Rick Rolled? Så hadde det i det minste vært opplagt at de kødder med oss? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hadde kommet meg opp til 60-70% igjen og plutselig så var jeg tilbake til ca. 25% Lenke til kommentar
picori Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 IF YOU WANT BLOOD, YOU GOT IT!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 noen som har lyst til å betale for de 4 ståplassene mine? så får du 1 ståplassbillett Lenke til kommentar
Janmayen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Følgende skjedde nå: *Jeg kom inn, fikk valgt 4 sitteplasser *Skulle betale, tastet inn BankAxept-driiit *Det loadet litt, og fikk bekreftelse på kjøpet på mail, men websiden klikket "kan ikke vise siden" *Summen er reservert fra konto... Hva tror dere? Kan jeg miste billettene? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 noen som har lyst til å betale for de 4 ståplassene mine?så får du 1 ståplassbillett Betyr det at du har kommet igjennom og valgt 4, men ikke har penger til å betale? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Følgende skjedde nå: *Jeg kom inn, fikk valgt 4 sitteplasser *Skulle betale, tastet inn BankAxept-driiit *Det loadet litt, og fikk bekreftelse på kjøpet på mail, men websiden klikket "kan ikke vise siden" *Summen er reservert fra konto... Hva tror dere? Kan jeg miste billettene? Bedre for deg enn meg, jeg gikk gjennom BankAxept etc.. Har ikke fått noen bekreftelse eller trekk på konto. Lenke til kommentar
proturbo Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 JESS!!!! Da fikk jeg 4 ståplasser (kl. 10.15). Har sittet i kø siden 09.00 på billettservice.no (FF). Den baren har vært på 100% flere ganger og sprettet frem og tilbake, men plutselig kom jeg gjennom. Vil tro at dere som har sittet i kø siden det åpnet fortsatt har mulighet. WOHOOOO! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Følgende skjedde nå: *Jeg kom inn, fikk valgt 4 sitteplasser *Skulle betale, tastet inn BankAxept-driiit *Det loadet litt, og fikk bekreftelse på kjøpet på mail, men websiden klikket "kan ikke vise siden" *Summen er reservert fra konto... Hva tror dere? Kan jeg miste billettene? Så lenge du har bekreftelse pr. mail er billettene dine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå