hernil Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Norsk effektivitet på sitt beste. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Ok nå skal vi se: Billettservice.no har for tiden stor trafikk. Du er nå plassert i kø... Vennligst ikke naviger deg vekk fra denne siden. Da kan du miste din plass i køen. Under vises din beregnede ventetid. Lenke til kommentar
proturbo Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ok nå skal vi se: Billettservice.no har for tiden stor trafikk. Du er nå plassert i kø... Vennligst ikke naviger deg vekk fra denne siden. Da kan du miste din plass i køen. Under vises din beregnede ventetid. Den har jeg hatt i 40 minutter nå! Lenke til kommentar
picori Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 fikk: Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling." Brukte firefox da, hjelper det å gå over til explorer? Lenke til kommentar
ZnOoty Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 fikk: Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling." Brukte firefox da, hjelper det å gå over til explorer? Nei, jeg fikk samme melding med både firefox og explorer Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 fikk: Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling." Brukte firefox da, hjelper det å gå over til explorer? Jeg bruker Opera nå. IE prøvde jeg med en gang, men fikk timeout kun etter få minutter.. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 fikk: Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling." Brukte firefox da, hjelper det å gå over til explorer? nope Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 fikk: Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling." Brukte firefox da, hjelper det å gå over til explorer? Du sitter vel på skole-pc... Regner med skolen din har blokka sånne ting Lenke til kommentar
picori Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Sitter hjemme med 3 forskjellige PCer, hver har fått det £@$£@$£@ tullet der!!!!!!!! Noen råd? Endret 13. oktober 2008 av picori Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 fikk: Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling." Brukte firefox da, hjelper det å gå over til explorer? Du sitter vel på skole-pc... Regner med skolen din har blokka sånne ting tviler. jeg var inne tidligere i dag og så på ander billetter... men nå får jeg den meldingen der. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som har kommet igjenom når man bruker flere vinduer? Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som har kommet igjenom når man bruker flere vinduer? Jeg har Opera med to tabber for øyeblikket. Sitter fortsatt og krysser fingre.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jaja Metallica billettene brukte dei 1 1/2.... og man kunne skaffe billete seinare og siden systemet "ikkje funker heilt" Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 hmm... på telefon får jeg enten dutdutdutdut, eller pga. feil i nettet kan abonnenten ikke nå's. og på internett står jeg i kø, men akkurat da jeg tro jeg er gjennom kommer følgende: Dette webområdet kan ikke vises i Internet Explorer Mest sannsynlige årsaker: Du er ikke koblet til Internett. Det er problemer med webområdet. Det kan være en skrivefeil i adressen. velvel... ekstremt dårlig system her.. :@ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) hmm... på telefon får jeg enten dutdutdutdut, eller pga. feil i nettet kan abonnenten ikke nå's. og på internett står jeg i kø, men akkurat da jeg tro jeg er gjennom kommer følgende: Dette webområdet kan ikke vises i Internet Explorer Mest sannsynlige årsaker: Du er ikke koblet til Internett. Det er problemer med webområdet. Det kan være en skrivefeil i adressen. velvel... ekstremt dårlig system her.. :@ Har fått den beskjeden en del ganger nå, men holder med å hoppe en side tilbak eller bare oppatere, å fortsetter den... Har gjort det flere ganger nå, men nå har den stått stille fryktelig lenge på de siste 3 milimeterne Endret 13. oktober 2008 av Manx Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Eg hev vore inne på den der sida der dei viser biletter so mange gongar no. Men han heng på "behandler" og fær den helvettes internal server error. Det er alt for mange brukarar. BAH. Eg prata med folk utanfor Spektrum i går kveld, koseleg -- men eg hev fengje forl lite svevn heile helgi, kunne ikkje sova ute. No vert kjærasten leid seg, ho pratar um ACDC kvar annan dag og vart i hundre då ho høyrde at dei skulle ha konsertar - so vart ho i hundre då dei kom til Noreg. Menmen, me fær prøva å skaffa billettar i utlandet. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Balle. Prøvde å dra ned til posten til kl. 9. De åpna ikke dørene før fem over 9, og dermed ble det faktisk mindre effektivt enn å kjøpe over nett. Lenke til kommentar
ZnOoty Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Haha den loadbaren min var helt på toppen nå nettopp, men den ombestemte seg plutselig så nå er den på bunn igjen. Kjempebra system Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fikk akkurat telefon fra en kompiss, de hadde fått tak i 8 stk via telefon, dont give up. Billett sikret for min del. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Haha den loadbaren min var helt på toppen nå nettopp, men den ombestemte seg plutselig så nå er den på bunn igjen. Kjempebra system Det har skjedd med meg 3-4 ganger alt.. Lurer på når jeg "egentlig" kommer i mål.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå