cwerner Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Vel, blir 16 til våren. Så jeg vurderer å kjøpe meg en brukt Gilera Dna 50, siden jeg falt for det fete utseende. Men er det noen som kan fortelle meg noe om den? jeg har ikke så mye peil på mc så litt enkle forklaringer hadde vært fint. Sålangt jeg har forstått så er det en moped med automatgir, noe annet? og gilera kjent for bra kvalitet? takk for svar EDIT: Fant denne på finn.no. Bra kjøp? 1 år gammel bare Endret 15. oktober 2005 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Google søk..greit sted å begynne Spesifikasjoner Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Okey, takk:) fikk litt mer info nå og har nesten bestemt meg. Men er det noen andre mopeder som også kan anbefales til omtrent samme prisen? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Scooter, Racing, Cross, Supermotard. Hva er du ute etter? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) ikke cross hvertfall, og heller ikke tradisjonel scooter. 50 cc moped racing er vel det jeg går etter ja..brukt, og helst ikke over 21000 Som sagt så har jeg ikke så mye peil Endret 15. oktober 2005 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Aprilia RS50 - Yamaha tzr50 - Motorhispania RX50 - Der har du noe du kan se på.. Bare søk på Autodb så finner du masse.. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Syns du bør gå for Gileraen jeg, den er liksom litt spesiell og heller får som har den... jeg syns også MH RX også er fet da, vis du bygger den om til en streefighter hva gir du får den a? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Flere som synes at Gilera er et bra valg? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg synes at Gileraen er veldig stygg, men det er min mening! Jeg synes du burde velge en girmoped, i og med at det er mye morsommere å kjøre. Hvis jeg skulle hatt en racing-moped, ville jeg valgt en TZR. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Kommer nok til å gå for en girmoped alikevel ja..blir vel Aprillia Rs50 eller TZR'en Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 TZR! syns den er evig mye fetere enn rsen, jeg liker ikke rævva eller frontlykta til rsen ass, gå for tzr! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 TZR! syns den er evig mye fetere enn rsen, jeg liker ikke rævva eller frontlykta til rsen ass, gå for tzr! 5029911[/snapback] Second that! Gå for TZR! Evt. Motorhispania RX. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 stakkars dumme dyr, Ikke gå for tzr, dårlige kåper. mister du den fra støtten så knekker kåpen. den er ikke noe spesesielt god å kjøre heller.(dette er min personlige mening) har eid, rieju rs2, yamaha tzr og sist nå aprilia rs. tzr var fet og se på liksom. men uansett kommer ann på om du skal kjøre org. eller ikke. skal du kjøre org. så kjøper du scooter. skal du fjerne blomberingne så kjøper du gir. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Gilera DNA er en kjempe moped om du vil ha en scooter med fett utseende, har hørt mye bra om den og den skal gå greit med trim. Vil du ikke ha gir, men racing så kjøper du en slik. Og TZR har altfor store kåper RS er for rund RX er så spinkel Jeg liker egentlig RS2 best av racing mopedene med gir, men det er meg! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 RS2 er mye rimeligere og trimme og ha service på! ville heller tatt RS2 eller gilera... disse 2 tåler litt når kjører med dem også, særlig motor og vedlikehold Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Altså, RS2 har jo AM6 motor, gilera har samme motor som Derbi tror jeg. Derbi motor VS Am6, da er derbi motoren bedre. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 scoot hør nå her.. punkt nummer 1. altså hvis du vil teste hvordan gileraen går så går den som hvilken som helst annen vannavkjøltscooter med minarelli motor.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg mente at derbi motoren har bedre kvalitet jeg .. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg mente at derbi motoren har bedre kvalitet jeg .. 5374359[/snapback] ikke nødvendigvis.. am6 har fått dårlig rykte på seg pga. folk har hevet tp sylinder osv. på org veiv og venter at det skal gå. btw scoot du er jo mp også lazaron fredrik her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg