Gå til innhold

klarer aalesund seg? vinner start tippeligaen?

LowBalls

Anbefalte innlegg

nå har jeg akkurat sett på en av de beste kampene i mitt liv.

start - aalesund 4-5. jeg ble ganske imponert av start sin vilje og styrke til å komme tilbake. men det aalesund gjør rett etter 4-4 er kjempe bra!

(Man kan jo lure hva den dommeren hadde fått i seg før kampstart? den første straffen skulle ikke ha skjedd, og hvorfor utvise håland etter andre straffe? ingen grunn til det)

jeg for min del tror at aalesund kommer til å klare seg. de har lyn og viking igjen, men med uavgjort mot lyn og seier mot viking og litt flaks med de andre laga, ser vi nok aalesund igjen neste år ;)

det vi så i dag av start var glimrende styrke og vilje, jeg syns nå at start hadde fortjent uavgjort, men sånn ble det altså ikke.

start har jo fortsatt sjangsen til å vinne. vif skal ut mot i en tøff bortekamp mot viking i morra, som jeg tror kommer til å ende 1-1. og da har vif 1 poengs ledelse.

men de har rbk igjen også. og der får de nok juling av noen revansjesugne trøndere.

mitt forslag til tabell ved slutten av tippeligaen:

1.Start

2.VIF

3.Lyn

11.AAFK

12.Molde

13.Fredrikstad

14.B/G

hva tror dere kommer til å skje?

Endret av alex91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste JEG tør å spå, er at; Alt er faktsik mulig. :p

aaFk KAN faktisk holde plassen, HVIS Fredrikstad taper neste kamp.

Start KAN vinne hvis Vålerenga taper en kamp.

Utrolig mye som kan skje i år!! KJEMPESPENNENDE! :dribble:

Edit: Ja, kampen var en av de beste på lenge! Ufattelig at Start ikke scoret mer.!

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar

Etter dagens kamp og resultatet av den så kan alt skje. Jeg tror ikke Aalesund klarer å berge plassen. De er helt tydelig tippeligaens svakeste og mest ujevne lag.

Og selvsagt både tror og håper jeg på at Vålerenga tar gullet. :)

Uansett utfall, så er jeg ganske sikker på at årets tippeliga (som i fjor) ikke blir avgjort før i aller siste serierunde.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

begynner nesten å le når folk tror at vif tar gullet.

det kommer aldri til å skje folkens ;)

de har igjen viking der det blir garantert uavgjort

og rbk der de kommer til å bli knust

og start har igjen B/G og Fredrikstad som de kommer til å slå

så gull drømmen til vif er bare en laaaaaang drøm

Endret av alex91
Lenke til kommentar
begynner nesten å le når folk tror at vif tar gullet.

det kommer aldri til å skje folkens ;)

de har igjen viking der det blir garantert uavgjort

og rbk der de kommer til å bli knust

og start har igjen B/G og Fredrikstad som de kommer til å slå

så gull drømmen til vif er bare en laaaaaang drøm

5011407[/snapback]

Jeg er enig i at Viking-kampen i kveld kan bli vanskelig. Den vanskeligste VIF har igjen etter min mening.

Tror du virkelig at ustabile Rosenborg kommer til å knuse Vålerenga på Ullevaal? Hah. Det skal vi nå se på.

Veldig mange som har sagt "Ah, Start får en enkel vei til gullet. De har jo igjen de tre lagene som ligger nederst på tabellen."

Vel...som vi så i går, så er ikke det alltid en fordel. Å spille mot lag som er i nedrykksstrid kan ofte være vanskelig, da disse lagene MÅ ytre sitt aller beste for å beholde plassen. Både B/G og Fredrikstad er supergira på å holde seg i tippeligaen nå, derfor kommer de til å gi 100% i kampene som er igjen.

Lenke til kommentar

Jeg trur fortsatt Start vinner serien. De vinner sine 2 siste kamper, mens VIF taper mot RBK.

Men det er fortsatt mulighet for at Lyn kan vinne, kanskje også LSK, men LSK må i så fall score 5 mål mer enn Lyn i de to siste, og det er lite sannsynlig. Men hvis både Start og VIF taper sine 2 siste, så blir det Lyn på første og LSK på andre.....hadde vært helt konge det....uansett, det blir utrolig spennende.

I andre enden av tabellen, så rykker Glimt og FFK rett ned. Ålesund eller Molde kommer på kvalik-plassen.

mvh

Pantera

Endret av Pantera
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...