Gå til innhold

The Defining Moments

Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Haha, jada, jeg ville bare pirke litt (vel mye). :wee:

Forøvrig synes nok jeg også den originale scena er ganske så dårlig. Jeg synes det er ekstremt snodig at de faktisk grønnlyste den scena der som den var. Kanskje de hadde dårlig tid mot slutten? :hmm:

EDIT: Den beste sluttscena synes jeg dog er 1'ern sin slutt, når de går bortover den lange stripa med masse folk på sidene. Musikken DER er bra, den! Majestetisk! Vakker! Rørende! Det er liksom det vanlige themet, bare raskere, og mye tøffere. :love:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, jada, jeg ville bare pirke litt (vel mye). :wee:

Forøvrig synes nok jeg også den originale scena er ganske så dårlig. Jeg synes det er ekstremt snodig at de faktisk grønnlyste den scena der som den var. Kanskje de hadde dårlig tid mot slutten? :hmm:

EDIT: Den beste sluttscena synes jeg dog er 1'ern sin slutt, når de går bortover den lange stripa med masse folk på sidene. Musikken DER er bra, den! Majestetisk! Vakker! Rørende! Det er liksom det vanlige themet, bare raskere, og mye tøffere. :love:

6878170[/snapback]

Med eneren mener du episode 4?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 5 uker senere...
Selvmordscenen i Hudsucker Proxy.

Er jo ingenting i forhold til produksjonene av the Hula Hoop og suksessen dens -

Det er virkelig en av tidenes råeste scener.

Det er vel heller teknisk sett en montasje. En scene på 3 min. hadde vært litt vel lang. :)

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...