:---{D Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Burde kanskje skrive modem-warn i tittel? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Visittkort-scenen i American Psycho. Endret 30. november 2005 av Tchernobog Lenke til kommentar
ttd Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Tomat-Ulf: Pelis, modemwarning er bare SÅ 2004 Skurker lager bål av campingvogna til Brad Pit i Snatch. Søt jente går amok med en Bren-gun i Lock, Stock & Two Smoking Barrels. Endret 5. desember 2005 av Nemo} Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Når Britt Ekland danser rundt i The Wicker Man Lenke til kommentar
ttd Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg kjeder meg på jobb og legger ut flere bilder. Duelltrekanten på slutten av Leone's fantastiske The Good, the Bad and the Ugly. Her skulle det selvfølgelig også være et bilde av Tuco som springer over kirkegården akkompagnert av Ecstasy of Gold 10min tidligere, men jeg fant ikke bilde. På slutten av Acopalypse Now! Hvor Benjamin L. Willard(Martin Sheen) tar knekken på Kurtz (Marlon Brando) i tidenes morderscene som kryssklippes sammen med slaktingen av en okse på gamlemåten med øks. Ingenting skremmer og fascinerer mer enn virkeligheten. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Planet of the Apes (1968) Min personlige favoritt-scene gjennom tidene. Endret 1. desember 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg synes det er vanskelig å bare velge et høydepunkt i The Boondock Saints, utenom "there was a firefight" har jeg så vidt klart å innskrenke meg til disse: Catch you on the flipside Now you will recieve us Shepherds we shall be... Burde egentlig hatt med bilde fra det øyeblikket hvor Il Duce kommer gående inn i rommet der de holdes fanget også. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg syns den scenen som i høy grad involverte katta var uslåelig. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg syns den scenen som i høy grad involverte katta var uslåelig. 5249550[/snapback] Ah, glemte den, er jo tross alt en uke siden jeg så filmen sist... Is it dead? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 For en utrolig, utrolig scene. Resultatet er noe av det vakreste jeg har sett. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) The Big Lebowski: Må være den mest tragikomiske scena jeg noen gang har sett. Endret 4. desember 2005 av Eksos Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) *pirke pirke* Nemo, hu dama i Lock Stock bruker en Bren-gun. Forresten, den scena fra American Psycho, er det virkelig Bale som sitter der med den sleipe sveisen og ser stygg ut? EDIT: Eksos, jeg kan ikke gjøre annet enn å si meg enig der. Selv om at hver eneste scene i hele Big Lebowsky er noe å elske, er denne en av de beste. Så utrolig bra når han liksom skal kaste aska ut og ned skrenten, så blåser vinden MOT dem. :!: Endret 4. desember 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Unnskyld, stygg? Patrick Bateman er den mest attraktive mannen i New York, det er jo halve poenget. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Så American Psycho i går kveld. Bateman er HOT, men uheldig med bildet over. jpg-lossy osv. Men til poenget: Life of Brian: No big surprises here. Brian på korset synger med på "Always Look on the Bright Side of Life" Monty Python and the Holy Grail: THE KILLER RABBIT! RUN AWAY, RUN AWAY! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jurassic Park - Sett på Forum Kino i Bergen da jeg var fjorten. Er sannsynligvis den filmen jeg har sett oftest på kino, tror ikke det er mange som ikke lot seg imponere av filmen da den kom ut. Jeg elsker ET og Schindler's list, men ingen av Spielbergs filmer har gjort like stort inntrykk på meg som nettopp Jurassic Park. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Jeg vil ha flere defining moments! Requiem for a Dream Kjøleskapet går til angrep. The March of the Penguins Et pingvinpar finner hverandre til Bjørk-lignende musikk. Gåsehud. Easy Rider Den helt psykedeliske scenen fra Mardi Gras. Endret 23. mai 2006 av Nemo} Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Requiem For A Dream : Første scenen jeg tenkte på da jeg så topic. Utrolig nok var bildet også på førstesiden da jeg søkte på google. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Kaffescenen i Heat, første gang i at legende Pacino og De Niro spiller mot hverandre. Får gåsehud av sekvensen, så ufattelig stort øyeblikk. Give me your gun, your boots and your motorcycle, aiieieiiei The Shining - Jack i sin beste rolle. Kubrick er en utrolig regissør. Da Killah Rabbitz! Seven, kanskje tidenes beste thriller. Er ikke rart at Pitt ble megastjerne. David Leans beste film. Dr.Zhivago. St.Petersburg er mesterlig bygd opp i denne filmen, et epos! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Uten tvil min/mitt favorittkarakter, -film, -regissør, og -defining moment: Lenke til kommentar
ttd Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Ingen grunn til å gjenta allerede nevnte defining moments. Mission Impossible Ethan Hunt er supercool spionhackerklatremus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå