TheOats Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Noen som har forslag til en bra og rimelig ruter?? Er ruter det beste når man skal ha 2 xboxer og minst en pc? Takker på forhånd Endret 15. oktober 2005 av The O Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Bra og rimelig passer ikke ilag! Linksys har noen bra routere! 600 spenn D-Link sine Gameing Routere er bra 1400-2000 spenn! bare og velge og vrake, routere er det beste til mye rart.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har akuratt kjøpt Linksys WRT54G, til 600. Den er vert alle kroner og ører! Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Jeg har et Zyxel prestige 334 (ikke trådløs versjonen), som jeg bruker, fordelen med den er at den er kjapp(klarer opptil 72 Mbit/s fra wan til lan), den har uPnP, og innehar egen 4 port switch. Det negative(som jeg tror de fleste billige routere har som problem) er at den støtter max 2048 connections totalt ut/inn fra nettet, med siste firmware har dem degradert dette(husker ikke til hva og orker ikke resette oppesettet for sjekke) men dette kan man fikse via telnet - problemet oppstår når til eks. div bittorrent clienter overgår 2048, da blokkerer den/evt avslutter enkelte tråder ut. Alt i alt er den ok synes jeg Endret 15. oktober 2005 av RoosterX Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Linksys WRT54g. Du vil nyte godt av firmwarene laget av tredjeparter, med evig funksjonalitet. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg skal ikke ha tråløs, bare for og ha sagt det. Er den til 600 kraftig nok for 2 xboxer og minst en pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå