flikk Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Vet at spillet er gått gull, men nårti kommer det til butikkene her til lands. Var STOR fan av Shogun. Noen som vet hvor mange enheter du kan ha under din kommando? Har hørt at det er 10000 på skjermen samtidig. Betyr det bare 5000 enheter på hver? Dette vil jo ehm, være litt urealistisk hvis så er tilfelle. Det var jo slag som involverte titusener av soldater samtidig på denne aktuelle tidsperiode. Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Quote: Den 2002-08-21 11:12, flikk skrev:Vet at spillet er gått gull, men nårti kommer det til butikkene her til lands. 30. august i følge nordisk distributør. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Og Gamer.no kommer naturligvis (som alltid!) med en omtale. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Håper det er blitt litt mer optimalisert enn demoen, den hadde jeg store problemer med :sad: AMD 1.4ghz, 512mb ram, GF3Ti200 Lenke til kommentar
flikk Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Hvorfor er gamer.no alltid litt senere med anmeldelser enn de store utenlandske nettsidene? Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Quote: Den 2002-08-22 16:02, flikk skrev:Hvorfor er gamer.no alltid litt senere med anmeldelser enn de store utenlandske nettsidene? Fordi de utenlandske nettsidene du (og andre) snakker om er amerikanske. Der slippes spillene tidligere enn i Norge, og i tillegg får pressen spillene enda litt før lanseringsdato slik at de kan forberede en review før USA-lansering. Vi og annen europeisk presse må forholde oss til EU (eller i stor grad norsk) lanseringsdato. Vi er en uavhengig spillside, uten inntekter, og har ikke råd til å importere spill fra USA for å være tidlig ute. Vi har heller ikke råd til å kjøpe alle spillene i Norge når de kommer hit. Så, det er feil å si at det er vi som er trege. Du aner ikke hvor mange ganger vi har forsøkt å ta kontakt direkte med utvikler eller distributør i USA. De henviser oss som oftest til en nordisk eller europeisk distributør. Alt går via via hele veien. Det er bare noe vi må akseptere. Hvis du sammenligner oss med andre norske sider, vil jeg påstå at vi er rimelig kjappe. Sett i forhold til lengden og dybden på mange av våre omtaler. Men jeg vil samtidig benytte anledningen (nok en gang) til å fortelle at vi trenger flere talentfulle skribenter. En av grunnene til at vi enkelte ganger kan være litt tregere enn vanlig, er at vi er for få personer til å dekke enkelte sjangre. Jeg oppfordrer alle som føler seg kapable til å skrive på en side som Gamer.no til å sjekke denne siden: http://www.gamer.no/diverse/medarbeider.html _________________ Tor-Steinar Tangedal Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-08-22 16:52 ] Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Heisann... Ikke for å slenge dritt her, men og jeg siterer. "Fordi de utenlandske nettsidene du (og andre) snakker om er amerikanske. Der slippes spillene tidligere enn i Norge." Så er dette rimelig feil i veldig mange tilfeller. Et godt eksempel er Operation Flashpoint, dett eble sluppet nesten 2 mnd. før i europa enn det ble sluppet i USA. Problemet er vel heller det at de må kjøpe sine egne spill for å teste de... Neida, dere her i Gamer.no gjør en bra jobb. Dere skriver interesant, innholdsrikt og ikke minst dere kan mye historie som er vel så viktig når det gjelder å anmelde et spill. Med fare for å bli flamet... Jan Fredrik Lund Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Er forresten et veldig bra 5-siders review av Medieval Total War i siste PCGamer UK. Fikk 93%. Spillet ruler nok hvis man likte Shogun. Men sånne spill blir litt for mye for meg..anser meg ikke som dum, bare orker ikke å sette meg inn i hvilke units som funker mot hverandre, et dusin formasjoner og deres taktiske fordeler/ulemper. Prøvde demoen der hele tutorial er..fikk fnatt etter 4 missions :razz: Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Quote: Den 2002-08-22 18:19, Desdichado skrev:Ikke for å slenge dritt her, men og jeg siterer."Fordi de utenlandske nettsidene du (og andre) snakker om er amerikanske. Der slippes spillene tidligere enn i Norge."Så er dette rimelig feil i veldig mange tilfeller. Et godt eksempel er Operation Flashpoint, dett eble sluppet nesten 2 mnd. før i europa enn det ble sluppet i USA. Jeg føler for å forsvare oss selv litt her. Operation Flashpoint: Resistance fikk vi forsinket pga ferieavikling hos distributør, i tillegg tok vi et valg. Det vil si, Kjetil er vår beste til å anmelde de spillene, ettersom han er den eneste som har spilt alle. Han hadde tidspress, ettersom han også har noen andre anmeldelser på gang. For oss er det viktig at rett person anmelder rett spill. Når jeg sier at vi er 10 personer til å anmelde spill, betyr det ikke at alle 10 kan anmelde et spill som Flashpoint. Klisjé eller ei: Vi setter kvalitet framfor kvantitet. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå