janfredrik Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei! Har akuratt fått satt opp vår nye router her i huset, en Linksys WRT54G. Har lest noen tråder her om oppgradering av firmware, og jeg lurer på om jeg bør det? Vi gjør ikke så mye mer her enn å surfe, laste, seede opp/ned osv. Bør jeg? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Hvis alt virker som det skal, så kan jeg ikke se noen god grunn for å gjøre det... Endret 15. oktober 2005 av Manx Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Det gjør det. Har tidligere gjort feil jeg angrer på, sånn som når alt funker bra på pcen osv så begynner jeg å installere noe som skal gjøre den enda bedre Så har alt gått til helvet3 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Det anbefales hele tiden å ha den nyeste firmwaren! Jeg anbefaler deg til å bytte til DD-WRT-firmware, så får du mye mer avanserte ting i routeren din som du lett kan endre på. F.eks kan du lett øke signalstyrken. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 wrt54g er til for å lekes med. og sett at du feilflasher slik at den ikke starter opp igjen, så er det alltid mulig å gjenopplive den. i verste fall må du kortslutte et par pinner på kortet, men hvis du først har fått inn dd-wrt én gang (og du ikke resetter), så skal du alltid ha noen sekunder etter å ha dytta i strømmen til å pushe ny firmware fra en lokal maskin selv bruker jeg openwrt, men den er litt mer forbeholdt entusiastene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå