Slurt-is Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Dere vet vel at hvis du trykker på ''prt scr sys rq'' knappen på tastaturet så tar man bilde av skjermen. Men: Kan man filme skjermen? Det er et spill jeg gjerne skulle filmet litt av skjønner dere... Ligger noe sånt i windows, eller må jeg må jeg finne det på nettet. Eller eksisterer ikke noe slikt engang? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Finnes programmer til dette, men tror nok ikke det finnes gratis-varianter av dem. Men du har jo bl.a. SnagIT Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Det eksisterer drøssevis av sånne programmer. Hvordan skulle de ellers få lagd sånne fine filmer med World of Warcraft ingame-grafikk man ser overalt? Det mest brukte heter FRAPS. Søk i Google. Det ligger og kjører i bakgrunnen, man trykker en knapp på tastaturet for å starte og stoppe filmopptak..enklere kan det ikke bli. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Skulle gjerne hatt en sånt programm jeg å Håper på noen linker her etterhvert da, med program som har blitt testa ut, og som folk veit er enkle og bruke, og som funker.. ;] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå