9dood9 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei, når jeg starter Pcen min, så kommer det opp NIC ERROR, men viss jeg starter Pcen, og trykker F12 (detter er en dell), og trykker Boot Normal, da funker det plutselig igjen! Har noen peiling på hva dette probleme kan vere? Eller vet noen hva NIC ERROR betyr? Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ikke sikker, men har du vært i biosen? sjekka bootdisk osv? Lenke til kommentar
9dood9 Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Tror du det har noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Vel, hadde du gjort noe i bios før dette skjedde? Har du sjekket bios nå? Altså hvor maskinen booter fra? Lenke til kommentar
9dood9 Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Vel, hadde du gjort noe i bios før dette skjedde?Har du sjekket bios nå? Altså hvor maskinen booter fra? 5010390[/snapback] Vel, hadde innstalert xp 5 dager før detter skjedde, hadde ikkje rørt Biosen Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Du som har installert xp? Valgte du bootdisk da? Mener å huske jeg hadde samme meldinga for en tid tilbake siden på en Dell. Jeg løste den ved å tilbakestille biosen, men du burde kanskje høre råd fra noen andre før du tar noen avgjørelser. Spesielt hvis du ikke har "kjennskap" til biosen. Lenke til kommentar
9dood9 Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Du som har installert xp? Valgte du bootdisk da? Mener å huske jeg hadde samme meldinga for en tid tilbake siden på en Dell. Jeg løste den ved å tilbakestille biosen, men du burde kanskje høre råd fra noen andre før du tar noen avgjørelser. Spesielt hvis du ikke har "kjennskap" til biosen. 5010445[/snapback] Du, det var NIC failure som stod, ikke Error Endret 15. oktober 2005 av 9dood9 Lenke til kommentar
9dood9 Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Etter litt research har jeg funnet ut at NIC betyr : Network Interface Card, så det er nettverkskortet mit som er ødlagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå