Dotten Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei, Til de seniorene som er her når det kommer til spill; Jeg trenger hjelp til å finne ut navnet til et gammelt spill. Det er et spill som jeg spilte på slutten av 80-tallet eller begynnelsen av 90 tallet om jeg husker rett. Handlingen i spillet er at man er en detektiv som etterforsker et drap. Det var i fremtiden og jeg husker man kunne kjøre flyvende biler mellom stedene i spillet. Det var i hovedsak et adventure spill, men kombinerte den nevnte kjøringen med litt action. I enkelte sekvenser kom man i skytekamp og når man traff motstanderen falt de fra hverandre på en litt "merkelig" måte. Det er vel stort sett det jeg husker, er veldig lenge siden jeg har spilt dette her og husker hverken hvem som har laget det eller eksakt når jeg spilte det. Kom til å tenke på spillet her om dagen og fikk en "trang" til å prøve det igjen. Håper noen kan hjelpe, selv om det er begrenset med info jeg kan gi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Det heter Mean Streets Også kjent for et UTROLIG slitsomt kopibeskyttelse-system, der alle flyvedestinasjonene i spillet hadde en sifferkode som ikke sto inne i spillet (måtte leses fra manualen). Denne skulle skrives inn i Destination-feltet i bilen før man kom seg av flekken. Mao hadde man piratkopi måtte man bare skrive koder i ørska og se hvor man havna. Så skal du skaffe det, få en orginal, eller finn ei tekstfil med hele manualen. Endret 15. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Det heter Mean Streets Også kjent for et UTROLIG slitsomt kopibeskyttelse-system, der alle flyvedestinasjonene i spillet hadde en sifferkode som ikke sto inne i spillet (måtte leses fra manualen). Denne skulle skrives inn i Destination-feltet i bilen før man kom seg av flekken. Mao hadde man piratkopi måtte man bare skrive koder i ørska og se hvor man havna. Så skal du skaffe det, få en orginal, eller finn ei tekstfil med hele manualen. 5010141[/snapback] Ja det stemmer. Glimrende, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå