Fredrik Skrevet 21. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 Snakk med den ansatte, mye bedre enn å gå bak ryggen hans. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 Du kan ikke uten videre skrive under på en avtale som fratar deg lovfestede rettigheter dersom loven er ufravikelig. Du kan på en måte sammenligne dette med forbrukerretten, du kan ikke "akseptere" et sett med vilkår dersom de fratar deg rettigheter du ellers ville ha hatt gjennom forbrukerkjøpsloven. Avtalen er således ikke gyldig, samme hva. Forresten, hvordan kan det ha seg at produktiviteten til selskapet er såpass avhengig av én person? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Hva slags "firma" er dette snakk om? Vil gjerne vite hva jeg skal boikotte.. Edit: virker mer som en drittunge som skal overvåke dama eller noe... Endret 21. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg ber nå en moderator stenge/slette tråden, da den ikke tjener til noe godt. Mitt oppdrag var å finne et program, og det gjør jeg uansett ikke her. Nahojdat - da selskapet ikke selger varer eller tjenester på konsument-nivå, er det ingenting du kan boikotte. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Siden du er skole-elev og ikke ansatt noen plass ifølge bloggen din så lurer jeg litt på hva du holder på med? Rart du ber om å få stengt tråden straks etter jeg skriver "Edit: virker mer som en drittunge som skal overvåke dama eller noe..." Virker som du bør tenke deg om hva du spør etter i slike forum, spesielt med link til bloggen :!: Endret 21. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 La oss si det slik, det er ingen jente jeg skal overvåke. Vi snakker om en maskin i nettverket her hjemme. Jeg tror kanskje ikke jeg legger ut navn og org. nummer på firmaet jeg er ansatt i liksom. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 Så du har "ansatte" på nettverk hjemme mens du går på skole? For guds skyld, jeg er 110% enig, steng denne tråden.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 Stenges etter ønske fra trådstarter..her har man mildt sagt sklidd ut! Prøv å holde dere i skinnet i fremtidige diskusjoner folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg