Bertelsen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Heisann, jeg har naa installert windows paa engelsk, men jeg mangler spraak filene, saa jeg kan sette paa norsk tastatur oppsett.. Dette er utrolig synd, da jeg betalte over tusen spenn for Office, og jeg skulle egentlig faatt brukt det. Noen som vet hvor jeg kan skaffe denne spraak filen? Paa forhand takk.. Endret 15. oktober 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
vpaulsen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 du må reinstallere windows for å få desse filene, og bruk orginal cd. Ikke bruk en cd der norsk språkfiler er tatt bort fra cd ved hjelp av f. eks nLite. Hvis du har lastet ned windows (noe som er meget sannsynlig), ta og kjøp lisens på det, eller konverter til linux. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Har lastet ned en ferdig iso fil der alt saant var fjernet, men bruker min egen serial key og alt. Saa jeg vil si det er lovlig. Men maa jeg installere det paa nytt altsaa? Gjorde alt det i gaar skjoenner du. Er det ikke bare noen plass jeg kan finne det? Lenke til kommentar
vpaulsen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Dessverre. En må ha det på cd'en en installerer fra. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Faen, da maa jeg rote med nLite da... Alt gaar saa mye kjappere naar alt er fjernet liksom! Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Mangler språkfilene? Hvordan går det an? Er det ikke bare å velge Norwegian under Regionale Settings under XP da? Det var iallefall det jeg gjorde, eller jeg valgte det under installasjonen jeg. Funka fint hos meg Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Nei, fordi de ikke ligger paa den windows cdén. Finne sdet absolutt ingen som vet hvor jeg kan laste ned disse filene? Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 nei, tror nok ikke det du. Tror nok du må ha en cd med filene innlagt fra før. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg fikk spørsmål en gang om å instalere flere språk, og da ble jeg bedt om å sette i win cden så ble de andre språkene som jeg valgte instalerte, husker ikke hvor jeg gjor det. Var sikker undere språk instilingene en plass. Altså jeg instalerte ekstra språk etter at win xp var instalert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå