Session^^ Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Heisann. Prøve å åpne porter slik at jeg kan nå min ftp og webserver på henholdsvis port 21 og port 80. Om jeg bruker dmz så når jeg selvfølgelig fram. Poenget er at når jeg prøver å åpne porter i firewall, virtual server osv så fungerer det dårlig. Har prøv alt hundrevis av ganger til forskjellige ting som ftp web cs server osv. Ingeting fungerer. Den slipper inn trafikk, men på allslags "random ports" 30 000 osv. Jeg skjønner ikke va som er gale. Har prøvd å laste inn nyeste firmware, men d hjalp lite. Er det noen som har vært borte i det samme, eventuelt har en løsning. Begynner å bli veldig frustrerende. Takker hjertelig for alle kloke svar. Endret 15. oktober 2005 av Session^^ Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Fant ut av det 2 minutter etter innlegget. problemet lå i at jeg hadde clonet mac adressen til tilbyderen min av en eller annen grunn. Tok restore mac adress å det funket helt fint. Noen som har en forklaring på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå