vegardforseth Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei! Har et irriterende problem med Windows XP. En dag var det plutselig ikke lyd i høytalerene mine, og ingenting av ekstrautstyret mitt virker (skriver/digital kamera) (USB portene) Også skjermen har fått tammere farger...! Når jeg går inn på Enhetsbehandling så har alle ikonene der blitt borte.. HJELP! Noen som har forslag til hva jeg skal gjøre?? Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Kan nesten høres ut som et virus? Lenke til kommentar
vegardforseth Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Hmmmm.....rart det og..! Har scannet etter virus, men har ikke funnet noe..! Går ikke ann å gå inn på "Hjelp og støtte" heller...! Da står det bare "Windows kan ikke åpne Hjelp og støtte fordi en systemtjeneste ikke kjøres." Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hmm prøv å starte i safe- mode? Er ikke sikker på hva dette kan være, men det virker kanskje som at du har virus. Lenke til kommentar
vegardforseth Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Hmm prøv å starte i safe- mode? Er ikke sikker på hva dette kan være, men det virker kanskje som at du har virus. 5010425[/snapback] Hvordan gjør man det da? Lenke til kommentar
vegardforseth Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 F8 under oppstart 5010732[/snapback] Ok, var det jeg trodde! Har prøvd det også, men ingen forandring! Begynner å bli lei dette problemet nå... Lenke til kommentar
vegardforseth Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Noen som vet om man kan tilbakestille systeminnstillingene til noen dager før...?? Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Høyreklikk min datamaskin på skrivebordet, egenskaper, system gjenoppretting! Muligens feil chipset driver ? Lenke til kommentar
vegardforseth Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Høyreklikk min datamaskin på skrivebordet, egenskaper, system gjenoppretting! Muligens feil chipset driver ? 5014593[/snapback] Hmmm....prøvde det også, men ingen ting skjedde Lenke til kommentar
vegardforseth Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Har ennå ikke fått til dette veldig irriterende problemet! Noen som kan komme med flere forslag til hva jeg kan gjøre? Kommer opp noe om at systemtjenestene ikke kjøres... Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 formatering er som regel et sikkert kort Lenke til kommentar
vegardforseth Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 formatering er som regel et sikkert kort 5035405[/snapback] Ja, er jo en utvei det...! Jeg har formatert en maskin med win95 en gang, og da startet jeg maskinen i ledetekst og det velkjente "format c:", og innstallerte det med medfølgende cd, men hvordan er det med XP, som er lagt inn på maskinen fra fabrikk? Blir det helt borte? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Vi opdaterte vår eldre data fra windows 2000 til XP. Alt kom bort da vi fjærnet 2000. Måtte installere alt på nytt........ Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Vel, har du ikke en xp-cd? Med en xp-cd er det som regel ganske enkelt. Lenke til kommentar
vegardforseth Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Vel, har du ikke en xp-cd? Med en xp-cd er det som regel ganske enkelt. 5036063[/snapback] Nei, har desverre ikke det. Er en Packard Bell pc, med xp innstallert fra fabrikk/forhandler, så cd fulgte ikke med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå