Gå til innhold

Creative Zen Micro - Den er død :O Eller?


Anbefalte innlegg

Mine kjære lille Zen Micro bestemte seg for og si takk for seg etter ett ublidt møte med bakken... :cry: TROR jeg! Når jeg setter strøm på den står det bare "Creative", bakgrunnslyset i displayet er borte og bare lyset i tastene fungerer.

Men så til hovedsaken, den reagerer ikke på knappene :ermm:

Skjer ingenting liksom, så det jeg lurer på er om noen har vært borti dette og hva de gjorde? Er vel en 5 måneders tid gammel så reklamasjonen er nok gyldig, men vil den dekke dette? Var ikke spesiellt hardt fall + at den alltid har lugget i en hvit beskyttelses plast sak...

 

 

Mvh

Ole-Andreas :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, hold deg unna forhandlere med din sak. Jeg er selv ansatt i en større elektro-/datakjede i Norge, og hadde du kommet til meg, hadde jeg sagt: "desverre, det der er det ikke noe å gjøre med". Men jeg VET at creative er rimelig snille med private kunder, prøv dette nr: 80014842 <-- gratis nummer, og de er veldig hyggelige.

 

Mvh Simen

Lenke til kommentar

Jo de krever et kjøpsbevis, måtte ta printscreen fra kvitteringen da jeg kjøpte mitt mp3spiller fra en nettbutikk itillegg til kjøpsdato og serienr.

 

Men som sagt creative er veldig snille på sånt, i mitt tilfelle hadde forsvant lyden og dermed fikk jeg et nyere modell da den jeg haded var ut av produksjon.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...