Black Star Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg har ett Aopen maxi-tower med plass til tre kabinettvifter, en i forkant og to i bakkant. Der jeg kan feste viftene er det en ganske grov "grill" slik at jeg føler mye av luftstrømmen blir hindret. Hva trenger jeg for å skjære ut ett større hull i kabinettet, slik at luftstrømmen ikke blir hindret på vei ut/inn? Er det i det hele tatt en god idé å skjære hull? Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Å lage hull er en god ide.. Anbefaler hullborr hvis du har tilgang til det (brukte det selv, 80mm borr...) Ellers så er det mange muligheter, eks. dremel (= masse arbeid!)... Lenke til kommentar
Borf Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 når eg laga hull i eine kasse mi i sist veke så, borra eg masse hul så tett som eg klarde og så brukte eg tang/plate saks på det metallet som var imellom hullene etter borren. viss du vil at det skal vere fint så kan du file til slutt Lenke til kommentar
pskard Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hei, denne tråden er postet i feil kategori. Den skulle vært under overklokking og casemod. post medingen på ny der er du snill :smile: Jeg stenger derfor denne tråden. Mvh, Per Øivind moderator hw.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg