Gå til innhold

x1800xl eller 7800GT?


Anbefalte innlegg

Det bildet kasey la ut her, er fra en kinesisk side som heter HKEPC! GeForce 7800GT scorte forøvrig over 7300 i 3DMark05 i den testen..

5010191[/snapback]

 

Haha gud så morro det var å lese på den sida hvis du tenker deg at det er på den måten asiatere kommuniserer :p

 

kasey gud(!) scorte x1800xl HELE 110 poeng mer enn 7600GT?

Ja da vet vi at 7600GT SUGER(nei...?)

Endret av santaxx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hater nVidia ikke bare at dem lager dårlige og varme skjermkort, men også denne måten dem skriver navnet sitt " nVidia" hater småe bokstava! Hvis vi skal sammenligne et 6600 og et 9600, så liger 6600 på ca. 60 varme grader, mens 9600 har bare 32... nVidia SUUGGEERR! nVidia beeeeeeee... nVidia er et koreansk selskap som vil gi mye varme, lave priser, dårlig ytelse + at dem jukser på noen spill f. eks. på DOOM 3, har dem senket bilde kvaliteten!

Juksing, juksing er upopulert!

Lenke til kommentar
unnskyld meg, men får jeg bare skyte inn med noe?

 

kasey; klovn

5010304[/snapback]

 

Neiii, bare sier sant! At nVidia scorer mindre enn ATI og jukser i tilleg!

Stakars Elensar og jaegarn, jeg forstår at det er vanskelig å tålle at det er sant...

Det forstår jeg, og at dere har ikke noe å si mere enn "idiot".

Bare idiot og klovn akkurat likens som DEREs nVidia er... haha

Endret av kasey
Lenke til kommentar
Jeg hater nVidia ikke bare at dem lager dårlige og varme skjermkort, men også denne måten dem skriver navnet sitt  " nVidia" hater småe bokstava! Hvis vi skal sammenligne et 6600 og et 9600, så liger 6600 på ca. 60 varme grader, mens 9600 har bare 32... nVidia SUUGGEERR! nVidia beeeeeeee... nVidia er et koreansk selskap som vil gi mye varme, lave priser, dårlig ytelse + at dem jukser på noen spill f. eks. på DOOM 3, har dem senket bilde kvaliteten!

Juksing, juksing er upopulert!

5010268[/snapback]

 

Sukk ! Dette er sånne innlegg som får meg til å ta et par dagers pause fra hw.no sitt forum.

Lenke til kommentar
unnskyld meg, men får jeg bare skyte inn med noe?

 

kasey; klovn

5010304[/snapback]

 

Neiii, bare sier sant! At nVidia scorer mindre enn ATI og jukser i tilleg!

Stakars Elensar og jaegarn, jeg forstår at det er vanskelig å tålle at det er sant...

Det forstår jeg, og at dere har ikke noe å si mere enn "idiot".

Bare idiot og klovn akkurat likens som DEREs nVidia... haha

5010312[/snapback]

 

:no: Du kan meine kva du vil om nvidia, men at du visar det på den måten er dumt. :thumbdown:

Lenke til kommentar
unnskyld meg, men får jeg bare skyte inn med noe?

 

kasey; klovn

5010304[/snapback]

 

Neiii, bare sier sant! At nVidia scorer mindre enn ATI og jukser i tilleg!

Stakars Elensar og jaegarn, jeg forstår at det er vanskelig å tålle at det er sant...

Det forstår jeg, og at dere har ikke noe å si mere enn "idiot".

Bare idiot og klovn akkurat likens som DEREs nVidia... haha

5010312[/snapback]

 

:no: Du kan meine kva du vil om nvidia, men at du visar det på den måten er dumt. :thumbdown:

5010386[/snapback]

 

Så da blir det ingen ACTION, da... bare dumt, og det var alt? Det er også dumt å spille data-spill og sitte foran datamaskinen i 2-5 timer i døgnet mener noen... noen mener at det er også dumt mene noe!

Lenke til kommentar
Jeg hater nVidia ikke bare at dem lager dårlige og varme skjermkort, men også denne måten dem skriver navnet sitt  " nVidia" hater småe bokstava! Hvis vi skal sammenligne et 6600 og et 9600, så liger 6600 på ca. 60 varme grader, mens 9600 har bare 32... nVidia SUUGGEERR! nVidia beeeeeeee... nVidia er et koreansk selskap som vil gi mye varme, lave priser, dårlig ytelse + at dem jukser på noen spill f. eks. på DOOM 3, har dem senket bilde kvaliteten!

Juksing, juksing er upopulert!

5010268[/snapback]

 

Er du klar over ytelses forskjellene på de korta? 9600kortet duger jo ikke til nye spill engang(med mindre du liker lav FPS på lave innstillinger da), ta deg sammen mann (eller gutt) og sjekk fakta før du sier noe!

Lenke til kommentar
Jeg hater nVidia ikke bare at dem lager dårlige og varme skjermkort, men også denne måten dem skriver navnet sitt  " nVidia" hater småe bokstava! Hvis vi skal sammenligne et 6600 og et 9600, så liger 6600 på ca. 60 varme grader, mens 9600 har bare 32... nVidia SUUGGEERR! nVidia beeeeeeee... nVidia er et koreansk selskap som vil gi mye varme, lave priser, dårlig ytelse + at dem jukser på noen spill f. eks. på DOOM 3, har dem senket bilde kvaliteten!

Juksing, juksing er upopulert!

5010268[/snapback]

 

Er du klar over ytelses forskjellene på de korta? 9600kortet duger jo ikke til nye spill engang(med mindre du liker lav FPS på lave innstillinger da), ta deg sammen mann (eller gutt) og sjekk fakta før du sier noe!

5010502[/snapback]

 

Du kan jo ikke spille nye spill med et 6600 som har 128 minne heller...

 

OK NÅ BLIR DET MYE OFFTOP her, Spørsmålet var : Er 7800GT bedre enn X1800XL?

 

Svaret: Nei, du bør vente på X1800XL kommer... X1800 yter litt mere enn 7800GT

Pluss at det kommer nye drivere som skal forbedre ytelsen på X1800XL til å yte ca. 10-15% mere enn det gjør idag...

Endret av kasey
Lenke til kommentar
Du kan jo ikke spille nye spill med et 6600 som har 128 minne heller...

5010522[/snapback]

 

En kamerat av meg som sitter i samme rom som meg spiller BF2 hele natta med ett 6600GT kort som har 128MB, han kjører ikke på det høyeste av oppløsninger men det ser helt ok ut samtidig som han har fin flyt, så ikke kom her og kom her ;)

Lenke til kommentar
Du kan jo ikke spille nye spill med et 6600 som har 128 minne heller...

5010522[/snapback]

 

En kamerat av meg som sitter i samme rom som meg spiller BF2 hele natta med ett 6600GT kort som har 128MB, han kjører ikke på det høyeste av oppløsninger men det ser helt ok ut samtidig som han har fin flyt, så ikke kom her og kom her ;)

5010556[/snapback]

 

Snakk ikke om 6600GT, men om bare 6600!

Lenke til kommentar

:roll:

 

Trur man kan spille BF2 med 6600 også, bare ikke like fint, men det går uansett mye bedre enn med ett 9600 kort!

 

EDIT: men nå slutter vi med rape av den tråden her syns jeg, er ikke vits, syns du det er moro å diskutere så begynn med politikk!

Endret av MasterMind2k
Lenke til kommentar
Du kan jo ikke spille nye spill med et 6600 som har 128 minne heller...

 

OK NÅ BLIR DET MYE OFFTOP her, Spørsmålet var : Er 7800GT bedre enn X1800XL?

 

Svaret: Nei, du bør vente på X1800XL kommer... X1800 yter litt mere enn 7800GT

Pluss at det kommer nye drivere som skal forbedre ytelsen på X1800XL til å yte ca. 10-15% mere enn det gjør idag...

5010522[/snapback]

 

Nå er det ikke alltid størrelsen på minnet som teller heller da.

 

Og skal en hele tiden si vent til neste kort kommer, blir det bare til at en aldri kommer til å kjøpe nytt kort.

 

Uansett så er 7800GT det beste kortet når det gjelder ytelse/pris som er tilgjenelig per dags dato.

Endret av svalbard
Lenke til kommentar

Jupp til MM2k og Svalbard. Hvis du vil ha det moro i dag kjøper du 7800GT. Hvis du vil ha det like moro om et par mnd når x1800xl er nede i under 3000kr, så kan du alltids vente på det. Slik at kasey blir fornøyd så kan det jo nevnes at du får det bitte litt mer moro i 3dmark05 om du venter et par mnd. Ditt valg :)

Lenke til kommentar
Er det x1800XT me snakkar om her? nei! ;)

 

Dette gjeld x1800xl.

5009956[/snapback]

 

Ja, samme, X1800XL scorer 7016 mens 7800GT scorer bare 6128 (i 3DMark05)

5010103[/snapback]

 

 

 

Jeg fikk 7251 poeng i 3DMark 05 med mitt 7800GT kort. Husk at det ikke kun er å lese hva poengene sier, men også hvilken annen hardware de kjører på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...