Heineoen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei! Hadde tenkt å kjøpe meg en 12" sub, med kasse. Men så lurer jeg på hva man skal feste den med? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 hva skal du feste den i?. subkasse?. har du det? tror den festes med skruer.. min er det. men er ikke sikker Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Skrur man ned i bagsjerommet? Skal bestille meg denne: Endret 15. oktober 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Veit ikkje kva du skal feste, men om du meiner å feste den til bilen så den ikkje velter så kan du bruke patentbånd som du fester i bilen. Sjølv har eg brukt borrelås på min 12", fungerer flott det. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg skar ut ei MDF plate som passet i bagasjerommet, og hengslet den så jeg kunne få tak i reservehjulet. Snu kassen på hodet og legg plata oppå, dra ned en 4-5 skruer, og snu hele stasen og sett det inn i bilen. Den kassen flytter seg aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå