Heineoen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Skal kjøpe forsterker å sub til bilen min. Her er forsterkeren jeg tror jeg skal kjøpe: http://www.mamut.com/dynabel/subdet300.htm Er ikke sikker på hvem av dem, men det er vell bare styrken som skiller dem? Her er hvordan jeg har koblet lyden i bilen min: Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gilbert21 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Av det jeg ser på bildet du har linket til så er det bilde av to forsterkere, det en er en to kanals mens det andre er en 4 kanals.For å gjøre det enkelt, er det to elementer i subben din så velger du fire kanalern bare ett element velger du to kanaleren. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Da skal jeg ha den med 4, for da kan jeg forsterke subben og bakhøytalerene. Lenke til kommentar
pndjo Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 enig med at 4 kanaler er et bedre valg i ditt oppset, men skal du gjøre det optimal så MÅ du koble frontsettet til forstekeren, eventuelt paralell med de 6x9 som du skal ha i hattehyllen. skal du bruke de 6x9 bak så må du fjerne/dempe diskanten så den ikke ødeleger lydbildet foran. Den ampen burde fint takle å ha disse elementene i parallel. lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå