Leela Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har nå fått min første telefon m.kamera (samsung 530), og kan ikke vente med å dele de vanvittig dårlige bildene mine med hele verden..men hvordan i all verden kan jeg overføre dem fra kameraet til pcn? Bluetooth ville vel være det enkleste, men min 1557k er åpenbart ikke utstyrt med slikt. Forsøkte deretter å sende bilder som mail, men får ikke til å sende mail fra mobilen overhodet..og bruksanvisningen gjorde meg ikke klokere. Bruker gmail til vanlig, skal jeg stille inn telefonen min til å bruke det programmet? Går det i det hele tatt an? Nødhjelp til bimbo i nød, anyone? Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Du trenger ikke å sende mail med telefonen for å få sendt MMS til en mailadresse. Bildet sendes som en vanlig MMS, men med en definert e-postadresse istedet for et telefonnummer. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Bluetooth dongle til 300 spenn gjør susen det også Lenke til kommentar
Leela Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Ante ikke at jeg kunne sende mms til mailadresse, forsøkte nå, og det gikk! Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå