Aleksweb Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei, fikk denne bluescreenen: Fått noe lignende før, men kan ikke skjønne hvorfor! Pcen er ganske ny, og har bygd den selv..., forrigang jeg fikk bluescreen tok jeg ut ram'n som var full av støv og ren gjorde den. Lenke til kommentar
vpaulsen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Trolig et driver problem. NVSNPU.SYS høres litt ut som noe relatert med nvidia. Hvis du har et nvidia produkt, avinstaler drivere, restart og installer driver på nytt. Sjekk også at det er rette drivere for ditt system du installerer. Endret 15. oktober 2005 av vpaulsen Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Har ett Nvidia produkt ja, dette er andre driveren jeg bruker..., med den forrige virka ikke nettverkskortet. Har hovedkort: Asus A&N SLI Deluxe... Noen som har nyeste driver til dette? Ellers så er tydligvis windows xp og nvidia noe dritt å ha sammen. Lenke til kommentar
DaWiper Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har du prøvd sista fra nvidia.com? v6.66? Ellers ligger det en beta på guru3d.com(6.67). Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) nForce4_amd_6.66_winxp2k_international.exe Heter driveren jeg brukte. Men inneholder denne drivere for alle Nvidia enheter på hovedkortet? Endret 15. oktober 2005 av Aleksweb Lenke til kommentar
DaWiper Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Går utfra det, men da jeg fortsatt sitter med nf3 kan jeg ikke svare 100%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå