Medisinmannen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Okai. Skal kansje få ny pc Den nye pcen Den skal vi kansje kjøpe. Er det et godt kjøp? Tenker vis vi kjøper mer ram, kansje nytt grafikkort senere? Overklokke cpuen... ? går det ann? blir den mye bedre? holder den seg stabil? Trenger jeg en ny vifte til cpuen? ser pcen totalt sett god ut etter mer ram og overklokking? lønner det seg å kjøpe den eller en annen? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Med mindre du bytter ut hovedkortet kommer du ikkje til å få overklokket den PCen så mye som en megahertz. HP legger ikkje inn muligheter for slikt i BIOS. Men bortsett fra skjermkortet er jo PCen fullstendig kurant. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Hva er kurant? mulighet for å fjerne HP sperren ? >.< har lyst å klokke den og den jeg sitter på nå, som også er Hp. Edit: PCen koster 10 000kr, jobb tilbud.. God pris? Endret 15. oktober 2005 av -PeeWee- Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Det er en BIOS sperre slik at du ikke kan overklokke. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Det er en BIOS sperre slik at du ikke kan overklokke. 5010430[/snapback] Og hvordan kan jeg fjerne den ? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Du kan prøve å flashe men tviler at du får tatt den bort. Du kjøper ikke HP hvis du skal klokke. Endret 15. oktober 2005 av Pels Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Grei nok den, men kommer uten skjerm som jeg forstår? Her er noen andre alternativer: komplett 12000,- m skjerm Netshop 10000,- Denne ser veldig ok ut Netshop 12000,- Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Dersom du vil klokke så kan du ikkje kjøpe en merkePC i det hele tatt, da er det bare selvbygg som gjelder. Eventuelt en PC bygd av butikk på ett godt hovedkort. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har selv netshop PC-en til 10 000. Det er en kjempe PC. Eneste forandringene jeg gjorde var hovedkortet, grafikkortet og utne skjerm, mus/tatstatur. Uansett vil jeg anbefale deg og gå for netshop PC-en til 12 000. Et MEGET godt kjøp. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Enig, ligg unna HP-maskinen og kjøp den sistnevnte Netshop-PC'n. Utrolig mye bedre tilbud. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 MÅ slenge meg på og si gå for Netshop maskina, bra ytelse der ja Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Gennerelt har jeg dårlig erfaring med Ferdigbygde maskiner selv også. Noen ganger synes jeg det går litt i kjappeste laget når de bygger maskiner. Skruer som mangler, For små eller for store skruer. Ustabilt system. OSV. Har selv store problemer med en ombygd Fujistsu Siemens her. Ustabil som fy har vært det i snart 3 år. Nå ser det ut til at den er mere stabil. HP er ikke noe særlig bedre. Det som spesielt er dårlig med HP maskinene er at de ikke kan bygges ut noe særlig. Prøv f. eks å sette deler inni et Dell tower eller Et HP tower. Det er IKKE enkelt . Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 jeg vet, har HP pc nå, har åpnet og sett inn: extrem dårlig plass og plass til bare 1 ram brikke til =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå