grukk Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Dette spørsmålet går kanskje generelt på datamaskiner, men siden jeg sitter med en bærbar (Zepto 2215) stiller jeg spørsmålet her. Jeg ser flere snakker om bios og bios update. Kunne noen fortalt meg hva dette er og når man trenger oppdatering, eventuelt hvor man finner det. Som dere skjønner har jeg ikke peilig. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/Bios Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 For å si det enkelt. Har du så lite peiling at du ikke vet hva bios er så trenger du heller ikke oppdatere den Mener ikke være frekk eller noe, men sånn er det i de aller aller aller fleste tilfeller Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 enig med sjefern. Hvis du ikke vet såpass, og heller ikke opplever noen problemer med PC'en, så ville jeg holdt meg langt vekke fra å tukle med BIOS oppgraderinger. For mye kan gå galt, og det er en av de få tilfellene du kan fikle til ting slik at PCen blir totalt ubrukelig uten å sende den inn til reperasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå