Rønsingen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Hei Er ny på forumet her så jeg håper jeg har lagt posten på rett sted. Jeg har en dell dimension 2400 2,4ghz (intel) som jeg gjerne skulle ha oppgradert litt så jeg får spilt black and white 2 og bf2. Så da trenger jeg et nytt skjermkort og min 1gb ram, problemet er at jeg ikke har mer en 3000 i lommeboka som jeg kan bruke, noen som kan gi meg noen tips om hva jeg burde kjøpe? Mvh Jan Edit: skrivefeil, sikkert fler... Edit2: trenger vist hovedkort også.... Endret 15. oktober 2005 av Rønsingen Lenke til kommentar
Davram Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Dimension 2400 er vel uten AGP port, uten AGP kan du ikke oppgradere til et godt skjermkort. Lenke til kommentar
Rønsingen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 hm, det høres ikke bra ut, hva må jeg gjøre for å få til dette da? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Dimension 2400 er grovt sett ikke oppgraderbar. Nytt hovedkort og grafikkort vil i utgangspunktet koste 1600 + kr, og DELL har en del propertiere løsninger på sine kabinett/strømforsyninger, så det er ikke sikkert at et standard hovedkort vil passe. Lenke til kommentar
Rønsingen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 ok. Da må jeg vel ha meg et nytt hovedkort også da med støtte for AGP? Er grønn på dette området så jeg har ikke snøring på hva jeg burde kjøpe så om noen kunne hjelpe meg så hadde det vært fint... Lenke til kommentar
Rønsingen Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Er det ingen som kan hjelpe meg med et nytt hovedkort til denne maskinen? Kan klare å strekke meg til ca 4000kr, jeg har forsåvidt et 1gb 240pin ddr2 dimm minne liggendes som hadde vært fint om jeg kunne ha brukt. Lenke til kommentar
Rønsingen Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei igjen, åpnet pc`n i dag og tok en titt på skjermkortet, ser vist ut som om det er en agp port alikevell i denne dell maskinen? eller er jeg helt på jordet? Forøvrig så er dette en intell pentium 4 og ikke celleron som mange andre dimension 2400, bilde av skjermkortet... bilde nr2 er ikke dette en agp port? hadde vært veldig fint om noen kunne fortelle meg hvilken port dette er.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå