Taterunge Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg har en 3 år gammel compaq maskin med p3 566 mhz prossesor, her om dagen var jeg inne på internett da den hang seg opp. Jeg lot den sto slik en stund for å se om den kunne "løsne" igjen, men nei. Jeg trykket da ctrl+alt+del for å avslutte programmet men alt var fortsatt like dødt. Deretter trykket jeg ctrl+alt+del igjen for å starte maskinen på nytt, maskinen slo seg ihvertfall av men slo seg aldri på igjen. Det har den aldri gjort senere heller. Maskinen gir lyd fra seg men jeg får ikke noe bilde på skjermen og ettter noen sekunder begynner harddisk lampa å lyse konstant?? er det noen som har noen ideèr om hva som er galt?? Lenke til kommentar
sandman Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 _Kan_ være RAM'en som ikke står godt nok i sporet sitt... Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 sjekk alle komponenter om de står skikkelig på plass.. sjekk etter svimerker.. sjekk om ram står skikkelig på plass.. prøv å starte PC med minimalt utstyr tilkoblet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå