sample Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei! Jeg prøver å ha to popup vinduer som kommer opp når man klikker på en link. da er scripten min slik: <script language="JavaScript"> function popup_window() { window.open('http://www.nettside.no.filnavn.html', 'popup', 'width=400, height=300, menubar=no, scrollbars=yes, toolbar=no, location=no, resizable=no, top=, left='); } </script> og link er slik: <a href="" onclick="popup_window(''); return false;">LINK</a> Det som er saken, jeg har en vindu som skal åpnes når man klikker på LINK og en som skal åpnes når jeg klikker på LINK2 Men hvis jeg klikker på LINK eller LINK2 kommer fortsatt samme vindu opp som er filnavn.html men ikke filnavn2.htm. Det kommer rett og slett samme vindu ved å klikke på begge linkene jeg skal ha to forskjellige, noen som kan hjelp? Takk! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 function popup_window(url) { window.open(url, 'popup', 'width=400, height=300, menubar=no, scrollbars=yes, toolbar=no, location=no, resizable=no, top=, left='); } og da bruker du denne: <a href="" onclick="popup_window('sideDuVilÅpne'); return false;">LINK</a> Lenke til kommentar
skromt Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvordan får man opp den typiske håden for link i dette scriptet? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 håden? hva mener du med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå