j-- Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Hei. Har en idê til en casemod der jeg har bruk for ca 2meter med 20mm plexistav som er rund. Noen som vet hvor det er mulig å få tak i noe sånt til en ikke så alt for ille pris? (vet bl.a. at Skrue hadde noe lignende, med en litt større diameter..) Kommer nok til å komme flere spørsmål fra min side hvis det blir noe av denne casemodden edit: typo.. Endret 15. oktober 2005 av clvn Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Spør er glassmester? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Spør er glassmester? 5009355[/snapback] joda, men jeg lurte på om det var en butikk det var mulig å bestille fra. Liker ikke helt glassmesteren etter den uhorvelige prisen jeg betalte for litt plexi sist gang jeg var der.. Men det er kanskje ikke så mange andre muligheter. Søkte litt på google.no, men fant ingen ting. Fant heller ikke noe på clas ohlson/elfa.. Finnes vel kanskje en form for hobbybutikk som fører noe sånt?... Ikke vet jeg.. Tror jeg sender en PM til Skrue og spør hvor han fikk tak i det han hadde Men spytt ut om det er noen flere som har forslag eller linker! Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei! Visst du bor i Oslo-området skal det visst være en butikk ved Ikea som selger slikt. (Skrue sa til meg at det var der han kjøpte sin akrylstav.) Visst ikke kan du maile Kreativ Plast Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Har pratet ned Skrue nå, og fått et fint tips! [...]og acrylstaven fikk jeg tak i hos Plastkompaniet AS, i Professor Birkelands Vei 26 A, i OsloTelefonnummeret er 23 28 90 30. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Er dette en feil eller er jeg trøtt? Topic: - Hvor kjøpe 20mm "plexistav"? Tekst: - 2meter med 10mm "plexistav" Endret 15. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Er dette en feil eller er jeg trøtt? Topic: - Hvor kjøpe 20mm "plexistav"? Tekst: - 2meter med 10mm "plexistav" 5011129[/snapback] Jeg som skrev feil. Rettet nå ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå