Dizzie_rascal Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Har en Aopen 1551 som ikke startet her om dagen etter å ha ligget ubrukt i en uke pga ferie. Når jeg setter på laderen blinker batterilyset men men den vil ikke starte, når man trykker power knappen kommer alle lysene på i ca halvt sekund før de slår seg selv av, viften går ikke og jeg hører heller ikka at disken starter. Har prøvd å bytte minne, byttet lader men ingenting hjelper. Endret 15. oktober 2005 av Dizzie_rascal Lenke til kommentar
Manders Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Prøv å ta ut batteriet igjen og start kun med AC.. om det ikke hjelper ta sett inn batteriet og prøv å starte uten AC. Selv har min bærbare oppført seg litt rart et par ganger... og da har jeg gjort dette. Jeg har da en Acer... så det kan være at det ikke er nødvendigvis trikset for deg? Lenke til kommentar
Dizzie_rascal Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Prøv å ta ut batteriet igjen og start kun med AC.. om det ikke hjelper ta sett inn batteriet og prøv å starte uten AC. Selv har min bærbare oppført seg litt rart et par ganger... og da har jeg gjort dette. Jeg har da en Acer... så det kan være at det ikke er nødvendigvis trikset for deg? 5008970[/snapback] Prøvd det, men ingenting fungerer, eneste er at jeg kan ikke huske om ac lyset skal blinke slik det gjør, kanskje det er en type feilmelding? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå