morten_s Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hvordan skal man få frem filetternavnet på en fil og endre det, når "Mappealternativer" (Folder Options) er borte fra verktøymenyen? Jeg får altså ikke gått inn på 'Vis' i Mappealternativer og tatt bort haken for "Skjul filetternavn for kjentefiltyper". Finnes det noen annen måte å fikse det på? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Korleis forsvant Mappealternativer? Finner du Mappealternativer på Kontrollpanelet? Endret 15. oktober 2005 av zeph Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Korleis forsvant Mappealternativer? Finner du Mappealternativer på Kontrollpanelet? 5009098[/snapback] Mappealternativer er tatt bort med hensikt av nettverksadministrator. Jeg har heller ikke tilgang til kontrollpanelet. Men det eneste jeg vil er å få frem filetternavn for kjente filtyper. Noen som vet hvordan? Endret 15. oktober 2005 av morten_s Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Ingen som har noen forslag altså.. Da tar jeg vel dét nesten som det er umulig å få det til på noen annen måte da... Men det virker jo litt rart det også egentlig... Det må da finnes en måte?? Endret 16. oktober 2005 av morten_s Lenke til kommentar
toretors Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Dukker det opp hvis du tar høyreklikk > egenskaper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå