jfk Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Hei! Har netopp innstalert Windows 2000 på min gamle maskin, den hadde fra før Win 95. Problemet nå er å innstalere ISDN kortet. Fulgte ikke med noen 2000 driver til kortet da jeg kjøpte det. Prøvd å finne driver til kortet, men den norske siden for produsenten er lagt ned. ISDN kortet er produsert av TELES og er et PCI kort. Kan noen hjelpe meg å finne denne driveren?? Takk for all hjelp!!!!!! Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Oioioi så hjelpesløse mange folk er. Hva med å prøve http://www.teles.no ? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Ok da, så ser det ut som at den sia er lagt ned nå. Men kjempevanskelig å ta en kjapp runde i en søkemotor for eksempel? http://www.teles-aktiengesellschaft.de/02/...elux/index.php3 <-- Registrer deg her, så kan du hente ned drivere. Lenke til kommentar
jfk Skrevet 29. november 2001 Forfatter Del Skrevet 29. november 2001 ja, noen som er litt kjappe på avtrekkeren her...den siden funker pokker meg ikke hos meg!?? Lenke til kommentar
jfk Skrevet 29. november 2001 Forfatter Del Skrevet 29. november 2001 har prøvd det også! får ikke noe brukernavn jeg kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Hei brukernavn og passord er download acces Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Sjekk mailen din :wink: Lenke til kommentar
jfk Skrevet 29. november 2001 Forfatter Del Skrevet 29. november 2001 Dette ser ut til å gå bra, takk for all hjelp. Gikk jo kjempe fort og greit. Skal teste den nye driveren imorgen :smile: Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Skulle du få problemer kan jeg sende deg filen. Har et TeleS kort selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå