bjornegil Skrevet 15. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Hei alle sammen ! Tok noen bilder av fyrverkeri fra båten til svigers på Aker Brygge igår kveld.. Prøvde få til noen fine bilder men hva synes dere her inne? Endret 16. oktober 2005 av bjornegil Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 15. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Du har ikke noen større bilder av fyrverkeriet? Det bildet du linker til er vel smått. EDIT: Der var det litt større bilder ja... men jeg kunne tenkt meg enda større jeg da Bra bilder av fyrverkeri, ett par av de er virkelig bra! Hva slags kamera og lukkertid brukte du? Endret 15. oktober 2005 av MrMagoo Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei Har forandret størrelsen nå! Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 15. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Lag de gjerne større. Blir litt for små til å se den tekniske kvaliteten. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei MrMagoo! jeg har canon eos 350 d med 28-80mm linse. Lukkertid er jeg ikke sikker på !! Sikkert nybegynner feil og ikke registrere det Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei Pallesen Jeg har lagt bildene på fotoknutsen for å få ført de over hit og der inne får jeg ikke laget bildene større.. Hvordan skal jeg gjøre det da? Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 15. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Du kan jo laste opp bilder fra din data til forumet her. Bare bruk filvedlegg nederst i svardelen. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Men da får jeg vel bare lastet opp ett bilde? Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Hallo alle sammen!! Mange som er innom men ingen som legger igjen noe kritikk! Kom igjen !! Hjelp meg til å bli en bedre fotograf Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Du kan laste opp større versjoner av bildene dine her: http://www.forvirra.com/upload/ Veldig enkelt å bruke, det blir laget thumbnail og forum-kode automatisk. (Husk å rename filnavnene til: bjornegil_det du vil kalle bildet.jpg Bildene ser veldig flotte ut, men som de andre burde de vært litt større. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Tror jeg er skikkelig dum!! fikk det ikke til! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Biletet heilt til høgre øverst var jo ganske greit. Prøv å rediger vekk månen på bileta, den virkar forstyrrande. Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 jeg har canon eos 350 d med 28-80mm linse.Lukkertid er jeg ikke sikker på !! 5008857[/snapback] Det er jo bare å se i exif dataene på bildene, så ser du jo hvilken lukkertid du brukte. Når det gjelder opplasting av bilder hit; før oppgraderingen var det vel ca. 250kb max per bilde. Nå har du 10MB og gå på for opplasting per bruker, er ikke sikker på det fortsatt er noen maksbegrensning per bilde? Bruk PS, ACDSee eller lignende, og få til ett ok kompromiss mellom størrelse og komprimering. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Tror jeg er skikkelig dum!! fikk det ikke til! Først slik: så: Kopier denne koden inn i posten din og du vil få et slikt bildet: ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå