ZoRaC Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Er det noen som vet om det er mulig å bruke winfile i win2k? (ja, det er den gamle filbehandleren fra win3.x) Kan noen gi meg en addresse til hvor jeg kan laste det ned eller.no? En ting til: De som ikke har noe annet å bidra med enn: "WinCommander er mye bedre!" "Hvorfor skal du bruke winfile?" osv. De kan bare la være å poste... :smile: Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Winfile er vel del av win3.x og da også kopibeskyttet sammen med windows, så du må nok kjøpe windows3.1 for å få tak i den(lovlig). Når det gjelder om den fungerer under 2000 tviler jeg på det da den er laga for steinalder-windows og ikke NT(men ser ikke bort ifra at det kansje er mulig)... Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Quote: Civilix skrev (2002-08-21 09:01):Winfile er vel del av win3.x og da også kopibeskyttet sammen med windows, så du må nok kjøpe windows3.1 for å få tak i den(lovlig).Når det gjelder om den fungerer under 2000 tviler jeg på det da den er laga for steinalder-windows og ikke NT(men ser ikke bort ifra at det kansje er mulig)... Vel... den følger med i winnt4.0 ... Siden jeg har en lovlig kopi av winnt bør jeg ha lov til å bruke winfile sammen med andre OS også? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Du sa jeg ikke skulle, men jeg kunne ikke dy meg. Hvorfor winfile? max 8 bokstaver.... Suger jo max. Hvis du absolutt trenger fila så følger'n med win95,98 og NT. Følger vel ikke med 2k ettersom 2k er 32-bits. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 win2k kan kjøre 16-bits programemr også da så da skal det ikke vere noe problem, også til topic starter: hvorfor spør du når du bare kan prøve det ut sjøl(du sier du har både nt4 og 5 så hva er problemet?) Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hva med å finne den i cab filene på NT4 CD'en du sier du har? Winzip eller annet pakke prog. vil jo åpne .cab filer, så da er det bare å lete... Andy Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Quote: Hva med å finne den i cab filene på NT4 CD'en du sier du har?Winzip eller annet pakke prog. vil jo åpne .cab filer, så da er det bare å lete... WinNT og Win2K bruker ikke CAB-filer slik som Win9x. Filene ligger "individuelt", og de fleste er pakket (alle filer med extension som slutter med "_" er pakket). Det er vel bare å lete opp "winfile.ex_", åpne denne i WinZip, og pakke ut winfile.exe. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Sjønner godt hva dere mener, men tror nok ikke winfile.exe er den eneste filen jeg trenger... Ligger nok en del andre systemfiler bak. Kjedlig og kopiere en og en fil fra CD'en etterhvert som de trengs... tenkte kanskje noen visste om et sted på nett hvor jeg kunne laste ned en zip-fil med alt jeg trengte... :smile: [ endret av ZoRaC den 2002-08-21 12:21 ] Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Tusen takk for mailen med alle filene Terje. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå