Gå til innhold

WinFile.exe

ZoRaC

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er mulig å bruke winfile i win2k? (ja, det er den gamle filbehandleren fra win3.x)

Kan noen gi meg en addresse til hvor jeg kan laste det ned eller.no?

En ting til:

De som ikke har noe annet å bidra med enn:

"WinCommander er mye bedre!"

"Hvorfor skal du bruke winfile?"

osv.

De kan bare la være å poste... :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Winfile er vel del av win3.x og da også kopibeskyttet sammen med windows, så du må nok kjøpe windows3.1 for å få tak i den(lovlig).

Når det gjelder om den fungerer under 2000 tviler jeg på det da den er laga for steinalder-windows og ikke NT(men ser ikke bort ifra at det kansje er mulig)...

Lenke til kommentar

Quote:

Civilix skrev (2002-08-21 09:01):

Winfile er vel del av win3.x og da også kopibeskyttet sammen med windows, så du må nok kjøpe windows3.1 for å få tak i den(lovlig).

Når det gjelder om den fungerer under 2000 tviler jeg på det da den er laga for steinalder-windows og ikke NT(men ser ikke bort ifra at det kansje er mulig)...

Vel... den følger med i winnt4.0 ... Siden jeg har en lovlig kopi av winnt bør jeg ha lov til å bruke winfile sammen med andre OS også?

Lenke til kommentar

Quote:

Hva med å finne den i cab filene på NT4 CD'en du sier du har?

Winzip eller annet pakke prog. vil jo åpne .cab filer, så da er det bare å lete...

WinNT og Win2K bruker ikke CAB-filer slik som Win9x. Filene ligger "individuelt", og de fleste er pakket (alle filer med extension som slutter med "_" er pakket).

Det er vel bare å lete opp "winfile.ex_", åpne denne i WinZip, og pakke ut winfile.exe.

Lenke til kommentar

Sjønner godt hva dere mener, men tror nok ikke winfile.exe er den eneste filen jeg trenger... Ligger nok en del andre systemfiler bak. Kjedlig og kopiere en og en fil fra CD'en etterhvert som de trengs... tenkte kanskje noen visste om et sted på nett hvor jeg kunne laste ned en zip-fil med alt jeg trengte... :smile:

[ endret av ZoRaC den 2002-08-21 12:21 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...