Zeph Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Eg er sikker på at fleire her påforumet fekk med seg Revolvermagasinet som gjekk på NRK Radio frå 88-92. Bak Revolvermagasinet sto Otto Jespersen, Charlo Halvorsen og Stig Holmer. Dei laga blandt anna høyrespelet "Yang Tse Lyse og Jungelskattens forbannelse". Eg var ikkje gamal nok til å få det med meg, men bror min tok opp heile serien (unntatt siste episode) på kassett, ein kassett eg har hatt stor glede av opp gjennom åra. Men kvaliteten er ikkje heilt på topp, eg må spole mellom kvar episode og som sagt, siste episode manglar. Eg er derfor på jakt etter ein CD som har dette høyrespelet, eventuelt andre medie eg kan anskaffe dei på. Det er dårlig med Radio-kategoriar her på forumet, og det er heller ikkje musikk, så eg la den her, kan bli flytta om nødvendig. Lenke til kommentar
Davidsen2 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nå...intet nytt? Jeg leter, og har lett, selv en stund... Skulle vært artig å fått tak i. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 det hadde vært noe det....... er jo en STOR klassiker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå