ZyKO_MadMan Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei. Jeg har akkurat satt sammen en PC, og den låser seg eller restarter av seg selv etter lite bruk. I AIDA32 ser det ut som om CPUen rekker å bli bare 30c før dette skjer. Bruker orginalvifta som fulgte med. Noen som vet hva som kan være feil, jeg mener den burdte da takle å bli lusne 30 grader celcius. Eller hva? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har du kjent på kjøleribben? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Takler temp. over 70 skal gjøre, så her er enten programmet helt på villspor eller så er det noe annet som er feil. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hva er grunnen til at du tror det er cpu? Kommer det opp noe feilmld/blåskjerm? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Det kan jo være så mye, forsøk bios oppgradering, sjekk at alle strømtilkoblinger er skikkelig festet (psu stor nok?), kan være minneproblem, driver problem osv. Det eneste det høres ut som det IKKE er er i grunn cpu... Du kan jo dobbeltsjekke med bios hva tempen er , hvis det faktisk er 30 grader er det jo milevis unna å være noe problem. Lenke til kommentar
ZyKO_MadMan Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Forrige gang jeg satt sammen PC oppførte den seg på samme måte, og da gikk temperaturen over 60c, men så installerte jeg ny vifte og alt var bankers. Kommer ikke no feilmld, den bare restarter eller fryser. Har bestillt ny vifte uansett så vi får se. Jeg skal skjekke i BIOS. Tror ikke det er noe minnefeil. Takk for svar Endret 15. oktober 2005 av ZyKO_MadMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå