Gjest medlem-77217 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 hei! får har jeg brukt å lage siden min i HTML, men nå vil jeg lage den i PHP..! har ikke prøvd det før, så lurer på om noen kan gi en link til et program eller noe som jeg kan lage siden i... har lest en guide om PHP, men flere giuder kan vel ikke skade! Lenke til kommentar
???????? Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 PHP Designer 2005 er vel den mest populære gratis editoren som finnes nå om dagen. Du finner mange tutorials på www.phpbuilder.com www.hotscripts.com og en velig stor oversikt på www.php.net/links. www.php.net er hovedsiden til php! Du finner også noen artikkler på zend.com Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 har du en guide til programmet? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Guide til programmet? Hvordan man bruker det mener du? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 ja... det var mye jeg ikke forstod med det... Lenke til kommentar
???????? Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Det er bare som en mer avansert notepad (notisblokk). Du skriver bare PHP kodene inn i programmet - clue'et er at du må lære deg PHP. Editorer gjør det bare enklere å skrive koden, de hjelper deg ikke med det. Lenke til kommentar
ashleik Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 PHP er ikke et språk du bruker til å skrive sider i, språket brukes til å lage dynamiske websider og er fint å suplere med til HTML kunnskaper. Hvis du skal bruke PHP, kan jeg sterkt anbefale at du skaffer deg en bok og lærer deg mest mulig. HTML kunnskaper er en selvfølge. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Notepad 2 er bra det og da ^^ enkelt og greit programm <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå