coazehr Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Når jeg slår på pcen så får jeg opp en svart skjerm hvor det står at en windows fil er skadet og jeg må trykke på reparer i oppstartsbildet. Men det går ikke, jeg kommer ikke inn på cden. Den står bare i en blå skjerm hele tiden... Hva er galt? Hvordan kan jeg fikse det uten å formatere? Bare reparere! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Du kan vel velge reparasjon fra windows-cden? Lenke til kommentar
chiopz Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Du kan vel velge reparasjon fra windows-cden? 5010822[/snapback] Det går ikke for jeg kommer ikke inn på den menyen. Den står bare i blå skjerm hele tiden... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Du kan vel velge reparasjon fra windows-cden? 5010822[/snapback] Det går ikke for jeg kommer ikke inn på den menyen. Den står bare i blå skjerm hele tiden... 5013136[/snapback] Er du sikker på at du har stillt inn slik at maskinen kan boote opp fra cd-rom? Lenke til kommentar
chiopz Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg kommer inn på cden, den står og arbeider litt, men så blir bare skjermen stående i den blå skjerm menyen og så kommer den aldri videre! Man, hvordan skal jeg fikse dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå