Knutgrus Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Er det jeg som er helt på bærtur her? Har et lite klipp jeg gjerne skulle satt baklengs. Noen videoredigerings-programmer som greier dette? Helst med lyd... Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Adobe Premiere i alle fall. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Det er mange som kan det. Kva har du? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Det er mange som kan det. Kva har du? 5009765[/snapback] Hehe... Jeg har windows movie maker... Har også tilgang på Ulead videostudio og Adobe premiere... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Movie Maker kan det ikkje so vidt eg veit, men i Premiere Pro er det enkelt: Legg klippet på tidslinja, høgreklikk på det, velg Speed/Duration, og klikk på Reverse. (Er det Premiere 6.x, og ikkje Premiere Pro, må du kanskje skrive inn -100% i staden for å hake av Reverse). Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 OK. Takker for svar. Skal prøve når jeg får muligheten! Lenke til kommentar
Michael JVC Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Pinnacle Studio 10 kan også det nevnte. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Hvordan gjør man dette i Pinnacle Studio 9.3 Pro* ? Forandring på hastigheten og sånt..baklengs, forlengs Edit: Mente plus ja Endret 22. oktober 2005 av lithium Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Sjå i hjelp-fila... Bruker ikkje Studio sjølv, men trur eg har høyrd at det berre er Plus-versjonen som kan det, ikkj standard-versjonen. Om deu med "Pro", meiner "Plus", so trur eg kanskje det kan gå an, men veit ikkje akkurat korleis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå