Gå til innhold

Da forumet ble oppgradert


Anbefalte innlegg

Dette var supert, men jeg kom på en ting som jeg har savnet lenge. Har aldri funnet innlegg i forumet når jeg har søkt på google? Det må da være mulig å få google til å indeksere forumet?

 

For søkemotoren er enda ikke heelt på høyde med google sin ;) Sett søking over til de som kan det.. Jeg har tidligere løst slike problemer med url-rewrite, men det finnes kanskje enklere løsninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant mange resultater når jeg prøvde med 2 søkeord. Hvor relevante disse er i henhold til hva du leter etter kan sikkert diskuteres, men nå har det forsåvidt aldri vært meningen at Google skal være en erstatter for vår søkemotor her på forumet. :) Det kan muligens også være at Google sine spidere ikke har vært innom enda.

Lenke til kommentar

Så i det store og hele så har ikke hw.no og søstersider mer en 6384,25 medlemer pr side i snitt :D

 

Så "lite" forum da når en ser f.eks.

Itpro.no med ca 11000

Diskuter.no med ca 3750

Win-xp.no med ca 19200

 

Så i helhet så er jo ikke dette norges største, kansje med antall inlegg da.

Lenke til kommentar
Så i det store og hele så har ikke hw.no og søstersider mer en 6384,25 medlemer pr side i snitt :D

 

Så "lite" forum da når en ser f.eks.

Itpro.no med ca 11000

Diskuter.no med ca 3750 

Win-xp.no med ca 19200

 

Så i helhet så er jo ikke dette norges største, kansje med antall inlegg da.

5018291[/snapback]

For det første så har VG Nett Norges største diskusjonsforum. :) For det andre kan man ikke bare dele antall medlemmer med antall sider i nettverket. Man registrerer seg ikke som bruker av bare én side, man registrerer seg som bruker av hele nettverket vårt.

 

Bare litt flisepirking...

 

- Avbrytknappen har forsvunnet? Ser bare "Legg til" og "forhåndsvis".

- Quote-knappen (rød/blå) har ingen synlig funksjon.

 

(Bruker nå HW-skin)

 

Ellers ser det meget bra ut!

5018860[/snapback]

Jeg har aldri før brukt en Avbryt-knapp på et forum, så hvor den har tatt veien vet jeg sannelig ikke. :) Det er sannsynligvis en endring innført av Invision, noe jeg kan forstå ettersom jeg ikke helt ser det store behovet for denne knappen. Men det er nå meg. :)

 

Når det gjelder den nye Quote-knappen, så er dette for å gjøre det enklere å sitere flere personer på samme tid. Hvis du trykker på den for hver post som du vil sitere i ditt svar, så vil det komme ferdigformaterte sitat-tagger for alle disse når du trykker på Add Reply. Dette er en ny funksjon introdusert i IPB 2.x, en såkalt "multi-quote" funksjon.

Lenke til kommentar
Når det gjelder den nye Quote-knappen, så er dette for å gjøre det enklere å sitere flere personer på samme tid. Hvis du trykker på den for hver post som du vil sitere i ditt svar, så vil det komme ferdigformaterte sitat-tagger for alle disse når du trykker på Reply. Dette er en ny funksjon introdusert i IPB 2.x, en såkalt "multi-quote" funksjon.

5019420[/snapback]

Utrolig kjekt egentlig, har av og til prøvd å sitere flere personer, men ender som oftes med bare rot.. :roll:
Lenke til kommentar

Har testet forummet noen dager nå.

Jeg må si jeg er imponert! :thumbup:

Veldig fornøyd med de nye fungsjonene som kommer frem her og der.

 

Eneste negative er at jeg noen ganger begynner å skrive på engelsk, fordi knappene er på engelsk. ..og så snart jeg kommer til ett litt ett engelsk ord som jeg ikke er helt sikker på skrive måten til, så kommer jeg på at jeg kan skrive på norsk.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...