Gå til innhold

Da forumet ble oppgradert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin forklaring, Amund. Men det er en ting jeg lurer på: Hvorfor er "Mine innlegg" flyttet lenger ned på menyen? Som du sier har jeg det meste "i fingrene", så da klikker jeg til stadighet feil når jeg skal vise mine innlegg.

5010439[/snapback]

JA!

Vær så snill. Er jo bare å bytte om et par linker...

5010459[/snapback]

Er jo like raskt å bare bli vandt med den nye plasseringen.. :)

Syntes dette var en god oppdatering jeg  :)

Hvor stor plass tar egentlig 5mill+ innlegg og bilder(som er på serveren)?

5010885[/snapback]

Selve databasen ligger vel på rundt 5GB, så har vi og rundt 4GB med avatarer, opplastede filer etc.

De som forøvrig og opplever tregheter på forumet kan prøve med å bruke www2.diskusjon.no og se om ikke det går litt raskere der, og kom gjerne med tilbakemeldinger rundt det her. :)

Lenke til kommentar

amund

Takk for godt svar. :thumbup:

Vi burde nok vurdert å la to arbeide fra kl 24, og la 2 personer komme på jobb kl. 0800, men siden vi ikke møtte på noen store utfordringer var det ikke noe problem.

Vet ikke om du vet det men.

Når jeg bruker skinet til gamer.no så fungerer ikke Mine innlegg, men det fungerer når jeg bruker akam.no sitt.

Håper dere fikser det ;)

Endret av Hawk-Eye
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Jeg grøsser bare ved tanken over hvor mye arbeid en slik oppgradering av en så enorm database må være. *shivvvvers* Sier ikke mer enn : STEIKE! God jobb mateys!

mvh

Lenke til kommentar
Vær så snill. Er jo bare å bytte om et par linker...
Er jo like raskt å bare bli vandt med den nye plasseringen.. :)
Det handler jo litt om brukervennlighet og intutivitet også - det er ikke logisk at den mest brukte funksjonen på forumet er menypunkt nr. 5...

5012936[/snapback]

Jupp. Jeg har vendt meg til det nå, men allikevel skjønner jeg ikke poenget med å bytte om på menyen når det fungerte ypperlig før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...