amund Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hardware-nettverkets diskusjonsforum har nettopp blitt oppgradert. Les hvordan det hele gikk for seg. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Etter en del år med drift/konsulent må jeg si at dette var godt jobbet og bra planlagt med god timing. Endret 15. oktober 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Tusen takk gutter! Job well done! Jeg gleder meg til å se de nye funksjonene! Jeg ser at dere har fått "nummerert" innleggene slik at det lar seg lettere linke til i andre innlegg o.l. dette har jeg savnet. Stå på, vi er avhengige av deres arbeid! Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ja, det får'n si. Godt jobba! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Kjempebra! Herlig innsats! Tross alt ble det jo bedre, bare litt uvant. Spennende å kunne lese hvordan det forgikk, kjempefin artikkel. Dere gjør en herlig jobb. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Flott artikkel. Artig å få eit innblikk i korleis oppdateringa gjekk føre seg. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Good work! I'm pressed.! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg ser at dere har fått "nummerert" innleggene slik at det lar seg lettere linke til i andre innlegg o.l. dette har jeg savnet.Dette har du hatt mulighet til i mange år. Drift: Det har kommet mye negativt, og det er kanskje en del negativt også, men dette er småting som sluttbrukerne legger mer merke til. Alt som ligger bak ser ut til å fungere bra, med noen oppstartsproblemer Lenke til kommentar
pej Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Takk for alle positive tilbakemeldinger. Det er flott å høre at dere setter pris på arbeidet vårt! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Flott arbeid!... Tøft at dere skriver artikkel om det også! Hvilken linje står forumet på? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Fin fint arbeid! Synest forumet ble bedre nå. (Ikke at det var dårlig før da..) Må vel begynne å bruke dette forumet litt mer nå. Har hatt meg en liten pasue. Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har nesten ikke oppdaget at forumet er oppgradert... VCard er blant andre det nye som er kommet til. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Flott arbeid!... Tøft at dere skriver artikkel om det også! Hvilken linje står forumet på? 5008564[/snapback] Takk for det Forumet, som resten av serverne og sidene står på en 100Mbit linje. Lenke til kommentar
Zamo Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Gode greier! Hadde aldri trodd det kunne gå så smertefritt. Fint levert! ...bare litt "småpuss" så blir det helt supert tenker jeg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 flinkiser. neste oppgradering, kan dere ikke invitere alle "klagerne" til å komme og se om de klarer å gjøre en bedre jobb? tror det er endel som ikke helt skjønner omfanget av arbeidet som ligger bak denne oppgraderingen. Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg ser at dere har fått "nummerert" innleggene slik at det lar seg lettere linke til i andre innlegg o.l. dette har jeg savnet.Dette har du hatt mulighet til i mange år.5008551[/snapback] Sorry.. Fant bare ikke ut av det, men har sett andre steder at man har hatt nummererte poster og siden jeg ikke "så" det her før nå så tenkte jeg det jeg tenkte.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg er imponert over dere gutter, well done! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Dette er en kjempe jobb. Og det er et STORT pluss for forumet framover. Siden 1.3 og 2.0 er omtrent to forskjellige forum. Keep up the good work in the near future too! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå