Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Hei! Jeg har igrunn flere spm en emnetittelen sier, men emnetittelen er det viktigste spm mitt. LINK TIL HJEMMESIDE 1. Jeg har nå laget en helt enkel hjemmeside for to firma, er det noe som burde vært forbedret med den? 2. Jeg har allerede fått godt betalt for å lage den, men bare for morro skyld, hva kunne jeg forventet å fått for å lage siden slik den er nå? 3. Hvordan kan jeg lage et innloggingssystem for de som jobber i firmaet som jeg laget hjemmesiden for? Tanken med dette er at de selv skal kunne legge inn bilder og tekst selv. Dette er kanskje veldig vanskelig å lage?? Er det noen som har peiling/erfaring med dette? Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette. På forhånd, takk! Endret 15. oktober 2005 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 1. Svarte sider funkerer sjelden. "hjem" knappen passer ikke inn sammen med resten av siden som kun består av tekst og firkanter. Mens jeg nevner tekst, hvorfor står det "tetxt text text text..." nederst i venstre hjørne? Ellers er en meny en liste over lenker, og skal derfor lages som en liste (<ul>) med frontpage trykker du bare på listeknappen. Den er på noenlunde samme plassen som i word. Siden du bruker FrontPage express 2.0 er det vel liten vits i å kommentere bruken av tabeller? Et plus skal du i det minste har brukt vertfal EN DIV, men den inneholder jo også en tabel. 2.Prisen vil jeg ikke utale meg om, det kan noen andre ta seg av. 3. Har du hørt om PHP, JS, eller ASP? Ikke? http://www.cutephp.com Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Svart er ikke noe særlig å bruke nei. Dessuten ser menyen litt dårlig plassert ut. Når det gjelder innloggingssystem må du nok ty til php el.l. Det som rødøye linket til ser helt kurant ut. Til slutt, "bil rekkvisita" er feil skrevet, korrekt er "bilrekvisita". Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 CuteNews krever imidlertid at du forandrer litt på siden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 1. Svarte sider funkerer sjelden."hjem" knappen passer ikke inn sammen med resten av siden som kun består av tekst og firkanter. Mens jeg nevner tekst, hvorfor står det "tetxt text text text..." nederst i venstre hjørne? Ellers er en meny en liste over lenker, og skal derfor lages som en liste (<ul>) med frontpage trykker du bare på listeknappen. Den er på noenlunde samme plassen som i word. Siden du bruker FrontPage express 2.0 er det vel liten vits i å kommentere bruken av tabeller? Et plus skal du i det minste har brukt vertfal EN DIV, men den inneholder jo også en tabel. Hvorfor ikke svart? Jeg ser ikke "text text text" ordene du nevner, enda jeg har prøvd på 3 forskjellige pc'er.. Bruker du en spesiell nettleser? Jeg har prøvd med ie og opera.. Det er sikkert lettere å få det bra uten bruk av tabeller, men jeg kan ikke å skrive "html koder", er det et annet program som er fint å bruke som er likt front page express? Takker for all respons hittil! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Svart er ikke noe særlig å bruke nei. Dessuten ser menyen litt dårlig plassert ut. Når det gjelder innloggingssystem må du nok ty til php el.l. Det som rødøye linket til ser helt kurant ut. Til slutt, "bil rekkvisita" er feil skrevet, korrekt er "bilrekvisita". 5008601[/snapback] Hvor skulle jeg hatt menyen synes du? Jeg skal redigere det med bilrekvista senere i dag Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ang. "text text text" så ligger det under "har besøkt denne siden". Merk "har besøkt denne siden" med musen og dra musen lenger ned, så ser du at d står "text text text". Grunnen til at du ikke ser det, er at teksten er svart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Det med dette innloggingssystemet, er det mye arbeid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ang. "text text text" så ligger det under "har besøkt denne siden".Merk "har besøkt denne siden" med musen og dra musen lenger ned, så ser du at d står "text text text". Grunnen til at du ikke ser det, er at teksten er svart. 5009071[/snapback] Nå så jeg det, takk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ang. "text text text" så ligger det under "har besøkt denne siden".Merk "har besøkt denne siden" med musen og dra musen lenger ned, så ser du at d står "text text text". Grunnen til at du ikke ser det, er at teksten er svart. 5009071[/snapback] Uten å vere frekk og sånn, men for å sei det slik: Den sida ser ut som om du vil få veldig masse arbeid med å lage et innloggingssystem sjøl, ja. Prismessig ville eg nok ikkje gitt alt for masse for den, desverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ang. "text text text" så ligger det under "har besøkt denne siden".Merk "har besøkt denne siden" med musen og dra musen lenger ned, så ser du at d står "text text text". Grunnen til at du ikke ser det, er at teksten er svart. 5009071[/snapback] Uten å vere frekk og sånn, men for å sei det slik: Den sida ser ut som om du vil få veldig masse arbeid med å lage et innloggingssystem sjøl, ja. Prismessig ville eg nok ikkje gitt alt for masse for den, desverre. 5009214[/snapback] 1. Hvis jeg setter opp siden med å skrive html koder, vil det da bli mindre arbeid å lage et innloggingssystem? 2. Hva vil det (ca) koste å få noen til å lage noe slikt? Bare for å ta et eks. hva hadde du tatt for å gjøre det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) 3. Har du hørt om PHP, JS, eller ASP? Ikke?http://www.cutephp.com 5008522[/snapback] Jeg har ikke hørt om dette.. Den linken du ga meg, er det en script som jeg ba om? Det ser iallefall slik ut, men jeg har litt problemer med å forstå helt hvordan jeg skal klare å få den inn i en hjemmeside.. Endret 16. oktober 2005 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har nå bygd opp en ny hjemmeside med html, men hvordan skal jeg klare å få puttet inn den scripten? For det er bare å putte inn en script så blir det? Eller.. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå