minni2 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har innstallert win2000 på en IBM Thinkpad og ender opp med at skjermbildet er for lite i forhold til skjermen. Hvordan løser jeg dette? Dersom jeg må bruke en annen driver- hvordan finner jeg den..... ( Helt grønn...) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hva mener du med at skjermbildet er for lite? Er det for lite av skjermen som blir utnyttet, for høy oppløsning eller for lav oppløsning? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Tror jeg har hatt samme problemet her Still opp oppløsningen og så ned igjen til det du skal ha den på.(viss det er det som er problemet) Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ehh?? Du mener vel ikke at det er svart mello Skjermbildet og skjermen? Isåfall finnes det noen knapper på skjermen du kan stille sånt på! Kristian Lenke til kommentar
minni2 Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Grønnskollingen takker......! Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Grønnskollingen takker......! 5021136[/snapback] Så hva var problemet?=) Kristian Lenke til kommentar
minni2 Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Det var for lite av skjermen som var utnyttet; svart felt rundt skjermbildet. Så det hjalp å endre oppløsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå