VTW Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har noen smo videosnutter som jeg gjerne vil ha over på min SE K700i. Men den kan KUN spille av .3pg (tror jeg, da). Lurer derfor på om det er et prog. om kan omdanne video til .3pg, og gjerne spille det av også. Men det første er vektigs! Lenke til kommentar
morra Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Du kan sjekke Front End Convert Drop 1.1. Lykke til Lenke til kommentar
VTW Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Takk! Skal gi tilbakemelding snart om det virker. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Sammendrag av programmet: FE Convert Drop Shareware + Programmet var et enkelt program som var lett å bruke og veldig oversiktelig! Det er ikke et program du trenger å trene deg i å bruke. Men det kan være lurt å vite navn på litt forskjellige fil-typer og lignende. - Minuset med programmet er at når man omdanner en fil til .3pg-format, blir det ikke lyd med (i hvertfall ikke når jeg prøvde). Og dessuten er det en trail. Og det vil derfor alltid komme opp vinduer om du vil kjøpe fullversjonen. Jeg vet enda ikke om det går på noe tid, og blir sperret etter f.eks. 1 måned. But time will show! Alt i alt er det et ganske greit program. Det gjør det meste innenfør sitt "yrke". Forutenom det med lyden. Terningkast: 4 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Sammendrag av programmet: FE Convert Drop Shareware + Programmet var et enkelt program som var lett å bruke og veldig oversiktelig! Det er ikke et program du trenger å trene deg i å bruke. Men det kan være lurt å vite navn på litt forskjellige fil-typer og lignende. - Minuset med programmet er at når man omdanner en fil til .3pg-format, blir det ikke lyd med (i hvertfall ikke når jeg prøvde). Og dessuten er det en trail. Og det vil derfor alltid komme opp vinduer om du vil kjøpe fullversjonen. Jeg vet enda ikke om det går på noe tid, og blir sperret etter f.eks. 1 måned. But time will show! Alt i alt er det et ganske greit program. Det gjør det meste innenfør sitt "yrke". Forutenom det med lyden. Terningkast: 4 5008420[/snapback] Du kan prøve bink and smacker - freeware, tror det skal gå an å endre fra avi til 4pg, men mulig du må laste ned et ekstra codec Lenke til kommentar
VTW Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 5008420[/snapback] Du kan prøve bink and smacker - freeware, tror det skal gå an å endre fra avi til 4pg, men mulig du må laste ned et ekstra codec 5008604[/snapback] Takk. Men jeg skulle ikke omdanne til 4pg, men 3GP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå