stian123 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Heisann! Jeg vil ha et minikjøleskap på rommet. Det skal ikke være så stort, men det skal ha plass til noe mer en 4 brusbokser. Fin om det ser litt tøft ut også Noen som har peiling på hvor man kan kjøpe dette? Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 bare husk på at kjøleskap bråker hvis du planlegger å ha det på soverommet.. kan være utrolig irriterende når det skrur seg på akkurat idet du slår av lyset.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Støyen fra et stakars kjøleskap er ikke noe å bry seg om. Har sovet sammen med kjøleskap i over 10 år. Kan kanskje være litt uvant til å begynne med men at det er et problem vil jeg protestere på. Har nå to kjøleskap i kjøkkenet og vil ikke påstå at de støyer sjenerende, så ang bråk så er det et ikkeproblem. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Det har jeg lyst på..! Hvor konge hadde ikke det vært lissom?? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har det, det er ganske greit for å ha øl å sprit/brus i. Men det er en tortur når det skrur seg på og vifta suser. Gjelder bare å isolere lyden noe Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Qxl har masse fresht som kjøler ned og også varmer opp.. Minikjøleskapene der som bedriften QLT legger ut koster omkring 400 kr. Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hør med hoteller og slikt. Bli kumpis med vaktmesteren eller no slikt De bytter i alle fall minibaren ut etter en tid. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Bli kumpis med vaktmesteren eller no slikt 5010053[/snapback] .....hva legger du i ordet "kompis" der.. Endret 15. oktober 2005 av co2 Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 .....hva legger du i ordet "kompis" der.. 5010105[/snapback] Legger og legger.....kanskje han kjenner noen som kjenner en som kjenner vaktmesteren...f.eks Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Hvor mye koster det å sende et sånt minikjøleskap da?? Fra stavanger for eksempel... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Minibarer på www.fanteri.com Har kjøpt det lille røde kjøleskaped herfra, og det var null problem med det. Et alt. fra elkjøp om du vil slippe frakt etc. Lenke til kommentar
krojan Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Heisann!Jeg vil ha et minikjøleskap på rommet. Det skal ikke være så stort, men det skal ha plass til noe mer en 4 brusbokser. Fin om det ser litt tøft ut også Noen som har peiling på hvor man kan kjøpe dette? 5008363[/snapback] Du kan ta en titt på www.dustoreverden.no de har minikjøleskap som jeg var veldig fornøyd med ihvertfall.. Lenke til kommentar
zyph Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg fant et supert minikjøleskap på Gaveguide.no! http://www.gaveguide.no/mini-fridge.html Det er allerede bestilt :-) Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Qxl har masse fresht som kjøler ned og også varmer opp.. Minikjøleskapene der som bedriften QLT legger ut koster omkring 400 kr. 5010019[/snapback] Ikke finn på å kjøp noe fra qlt. Det tar fort et par mnd før du får det og når det først kommer så funker det somregel ikke. Ikke får man kontakt med dem heller Lenke til kommentar
RIP Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 De hadde de iallefall på plantasjen før. Man kan jo modde de, og sette inn en stillegående vifte. Men er ikke plass til så mye i de, i mitt så er det så vidt plass til en 1.5liters flaske om jeg legger den skrått og presser igjen døra. Men er plass til en god del bokser Er jo veldig greit å ha på campingtur og om man skal være skikkelig slask og ha vesidna seg på vorspiel - så man slipper å reise seg for å hente øl hehe Lenke til kommentar
Letium Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) De har et bra et på Teknikmagasinet Bare søk på minikjøleskap så finner du det. Det er både kjøle og varmefunksjon Endret 22. januar 2007 av Letium Lenke til kommentar
Killa-Bee Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) må huske på at minikjøleskapene bråker mye mer enn vanlige kjøleskap.. edit: ops.. litt gammel tråd :!: Endret 7. juni 2007 av Killa-Bee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå